Simstopic #1

Ik doe ook mee! Gisteren al gelijk begonnen. Leuk idee!

Ah ik bedenk me net dat ik zondag niet kan uploaden! Shit, ik was er zo trots op! :disappointed_relieved:

Ik mis er nog een paar haha

• mogen er binnenmuren toegevoegd worden?
  • en eventueel een verdieping?
  • mag het dak aangepast worden?

Nee volgens mij doen we dat je niks mag veranderen aan de indeling van het huis. Dus geen muren verwijderen, geen muren toevoegen, geen extra verdieping.

Die van het dak is wel een goede vraag ja!

1 like

Alleen de buitenmuren moesten hetzelfde blijven toch?
Geloof dat een aantal al wel de binnenmuren hebben gewijzigd.

Zowel @Rozevarken als @vitaminwater noemden dat alle muren moesten blijven staan, dus ik neem aan dan ook de binnenmuren. En de mensen die hier al foto’s hadden gepost hebben ook alle muren laten staan. Vind ik zelf ook wel het leukst haha. Maar als anderen dat niet willen, ook prima.

2 likes

Ah dan heb ik het verkeerd begrepen, my bad. Dan doen we het inderdaad met alle muren zoals het origineel.

Leuk, misschien doe ik ook wel mee! Als ik tijd heb om te simsen deze week in elk geval. :blush:

Ik ga wel foto’s maken van mijn beeldscherm trouwens. Sorry voor deze crappy amateuristische manier van werken… :see_no_evil:

1 like

Je kunt screenshots maken in je spel door op C te drukken toch? Dan komen die in je map Afbeeldingen terecht geloof ik!

@Frambozentaartje ja dat kan ook wel!

Ben t ook wel eens met daken en binnenmuren enz. zo laten, zal t ff aanpassen in mn eerdere post.

Heb zelf mn werk voor vandaag lekker al af, dus ga zo beginnen!!

Ik ga t proberen! Alleen mn laptop geeft al steeds aan dat er weinig beschikbare ruimte is etc haha. En ik forum altijd op mn mobiel dus dat is makkelijker voor me. Maar wie weet lukt het. Tnx!

Oeh, wat leuk! Ik ga misschien ook wel meedoen.

Ik heb sinds een maand ook Sims 4 en ik vind het zo leuk om te spelen. Ik ben meteen maar begonnen met de 100 baby challenge en ik zit nu op 23 kinderen, geloof ik. Door een glitch is mijn matriarch pas halverwege haar adult jaren, dus sommige van haar kinderen zijn al doodgegaan door ouderdom. :’) En een haar kinderen ging door een fase, waardoor hij zich alleen nog maar wilde aankleden als zijn spirit animal, hahaha.

bonus

8 likes

Ik ben ‘klaar’. Maar ga nog wel paar keer opnieuw kijken en dingen veranderen denk ik haha

O shit ik heb de verkeerde data. Deze zijn van volgende week ipv aankomend weekend. Zal ik dat aanpassen of vinden jullie over 1,5 week uploaden prima?

Ja vind ik ook lang duren haha. Okee, dan doen we dat toch? Het was jouw idee :biggrin:

Kan ik ook nog meedoen? Heb vandaag geen tijd, maar morgen wel. Heb zin om weer is te simmen!

omg zo leuk! Superbiecht: maar ik ga eerder van mijn werk weg om te simsen nu :redface:

#unsuccessfuladulting (of juist #successuladulting?)

12 likes

Aah super leuk! Ik ben mega slecht hierin dus ik ga lekker jullie screenshots afwachten.

Hahahaha ik zou voor het eerst sinds maanden gaan sporten met collega’s maar heb net gezegd dat ik mn spullen vergeten ben…:joy:

5 likes

Ik wil misschien ook wel meedoen. Ik had plannen zaterdag maar ben daar al mee klaar. Eerst kijken of het nog op de computer staat en of ik wat leuke dingen kan downloaden :grin: en dan ga ik vanavond en zaterdag lekker simsen :heart_eyes: