Simstopic #1

Open wereld hoeft van mij niet. Denk dat het spel dan zó zwaar word dat het langzaam wordt op mn pc. Ik hoop wel heel erg op studentenleven!

3 likes

3 likes

Ik wil hier wonen!!

1 like

Haha supergaaf, gewoon hetzelfde aan hebben als je Sim.

Ik hoop trouwens ook op een studentenleven uitbreidingspakket, vond dat echt een van de leukste van Sims 3.

2 likes

Nee vast niet alleen toch? Er staat ook: meer in-game aankondigingen. Dus ik hoop op meer!

2 likes

Jaa laat me denken aan dat H&M accessoire pakket van de Sims 2(?) ooit!
Ik vind het alleen niet echt duidelijk of deze kleding als gratis download in-game beschikbaar komen of dat het gewoon een collectie geïnspireerd op de Sims is?

En @Maestoso misschien dat het binnenkort als accessoire pakket uit wordt gebracht?

2 likes

Jaaa, mij penthouse is eindelijk af! Of nouja, heb het zwembad nog niet ingericht maar daar had ik nu ff geen zin meer in, haha. Is mijn eerste creatie met cc dus deed er super lang over. Ga morgen een tiny house bouwen! Oh ik weet trouwens niet hoe je de camera zo doet dat je vanaf boven kijkt en de indeling van het huis goed ziet, sorry!

Summary

15 likes

Ik moet nog even bijkomen van de aanschaf van mijn laptop, daarna ga ik aan sims aanschaffen! Wat is musthave uitbreiding naast de basis game? Om leuk mee te beginnen?

1 like

Ik heb de Sims 3 niet zo actief gespeeld maar in de Sims 2 vond ik studentenleven een leuk uitbreidingspakket, die ook wat toevoegde aan het spel. Zou het leuk vinden om sims weer naar de universiteit/campus te kunnen sturen. Ik ben erg benieuwd wat ze willen toevoegen aan het spel. :relaxed:

Jullie hebben mij geïnspireerd met al jullie tiny houses, ik ga er ook eentje bouwen binnenkort. Ook lekker overzichtelijk waar je sims uithangt dan haha.

City life!!!1!!

2 likes

Je hebt meteen goed ingeslagen met de CC. Super leuk geworden!!

Heb je toevallig linkjes naar het bureau en dat kledingrek?

1 like

Ik vind Seizoenen ook echt super leuk om het heel het spel beïnvloed. Verder vind ik laundry day leuk voor erbij, het maakt het spel wat ‘echter’

You’re on a roll!! Heel leuk geworden!

De terreintool gebruik ik ook nooit. Meestal krijg ik er ruzie mee :grin:

Ik weet niet meer precies welke cc, maar ik heb veel tips van deze blog: https://femkekamps.nl/blog/2019/02/de-sims-4-cc-favorieten-van-dit-moment/#more-15649

Staan echt leuke creators tussen!

1 like

En leefmodus en dan op Tab drukken. Dan kun je met W S E Q bewegen

@HvO verlieeeeefd op al jouw CC!

1 like

Naar aanleiding van jullie tiny houses heb ik er ook een gemaakt (niet precies volgens de regels van hier). Geen cc, alleen base game & city living.

Samenvatting




Ik moet echt nog ff oefenen met bouwen, vooral met daken enzo.

7 likes

Leuk met het dak zo!!! :grimacing:

1 like

Thanks, volgens mij heb ik eerder hier ook zo iets langs zien komen en ik wilde ook zo iets proberen.
Kom nog steeds achter nieuwe opties en “bouwtechnieken” haha

Mijn tiny house! Lekker veel cc gedownload vandaag, had er helemaal zin in.

Samenvatting


(upload://sYrjF95HzFfrblxtA207R6BePIS.jpeg)

6 likes