Thanks allemaal Ik ga er ff over nadenken en ook wat filmpjes over de genoemde expansion packs kijken!
Bol heeft behoorlijk wat uitbreidingen in de aanbieding! Ik heb jaargetijden gekocht voor âŹ20
Aaaaaah, throwback! Ik keek echt al zijn videos vroeger
Ik ga zelf ook nog jaargetijden er bij kopen denk ik!
Mijn sim is net overleden op zn eigen bruiloft⊠great!
Ik ben zĂł nieuwsgierig hoe dit gebeurd is #leedvermaak
Hij was hysterisch en heeft zichzelf letterlijk dood gelachen
Ik heb friends nagemaakt in sims 4, lees personen, slaapkamers en keuken
Pics or it didnât happen
Haha ik zal binnenkort fotoâs maken, ben nog niet geheel tevreden. Op internet staan wel super veel inspiratie videoâs zo knap gemaakt. Maar aangezien ik sims 4 basic heb, heb ik niet alle mogelijkheden.
Als ik mijn sim haar gang laat gaan eet ze de hele dag kaascrackersâŠ
Hopelijk de nieuwe expansion
Ik heb ook net als de rest van de wereld sims 4 gedownload en ben weer zooo verslaafd hahah, voel me weer helemaal 10 toen ik urenlang de sims 1 speelde
Ik heb eindelijk een muis, dat maakt het spelen een stuk makkelijker. Wat was nou de beste site voor meubels, kleding en haar?
Thesimsresource, simsdom, pinterest en tumblr
Maar hoe download je dan vanaf Tumblr of andere websites? Op de een of andere manier krijg ik altijd een viruswaarschuwing!
Ik ga weer Simsen. Ik heb nu Get Famous gekocht en als het dan nog lekker draait koop ik Seasons ook nog. Ik moet dan nog 1 grote uitbreiding en wat kleintjes en dan ben ik compleet maar dat komt over paar maanden wel weer haha.
Lang leve websites die gamekeys verkopen.
Op the sims resource staan geen huizen toch? En wat is / betekend / doet Mesh? Zie soms staan dat je dat er nog bij mort downloaden.
xx een Sims 4 noob
Haha not at all, maar ga morgen wel eventjes tutorials zoeken haha!
Edit: ik snap wat jij bedoeld, maar niet hoe ik aan de mesh kom etc etc etc