Love dat er altijd sale komt bij een nieuwe release, heb net Aan het werk gekocht
Iemand die weet tot wanneer de sale is bij Origin?
Nee dit vroeg ik me ook al af!
Ik heb net allemaal cc gedownload en nu heb ik iedereen uit Harry Potter nagemaakt en een Hogwarts kasteel uit de galerij gedownload. Heb lang niet alle packs dus het is minder mooi dan die door de mensen in de galerij gemaakt zijn maar alsnog ben ik nu heel tevreden met mezelf
20 juni! Exacte tijd weet ik niet zo uit m’n hoofd hahah
Denken jullie dat er op termijn een sims 5 komt? Of zou sims 4 nu gewoon uitgebouwd worden? Bij de vorige edities gingen ze veel sneller weer door naar de volgende
Er is al bevestigt dat het alleen kan in de nieuwe wereld
ik heb cats & dogs gedownload en DIRECT een kat geadopteerd, hij heet Otto (reden voor adoptie #1) en hij heeft een jasje aan (reden voor adoptie #2).
Er passen wel wat items op die planken, maar niet heel veel. Anders kun je dat ook nog cheaten met move objects en omhoog en omlaag verplaatsen. Dat rooster krijg je helaas niet weg, hoort bij het appartement!
Als je bij het plaatsen ALT ingedrukt houdt kan je vaak ook nog wat schuiven en dingen wat flexibeler plaatsen!
Keuze stress! Welke is het áller leukste die nu in sale is? Mag er echt maar eentje. Heb alleen City!
Seizoenen!
Pets
Ik ben denk ik een van de weinigen maar ik vind seizoenen echt stom haha. Zet ‘m eigenlijk ook altijd uit. Enige leuke eraan was die tuiniervaardigheid.
Ik zeg ook seizoenen omdat dat wat toevoegt aan de gameplay. Verschillende temperaturen, regen, sneeuw etc. maakt het wat realistischer.
Ik vind seizoenen ook niet zo leuk. Eerste keer nog wel, maar als je langer speelt vind ik het irritant worden dat je steeds dezelfde feestdagen hebt waarbij je al die taken moet voltooien aangezien ze anders weer uren verdrietig zijn.
En die fucccckkking kutkabouters
Sounds like me
Die kutkabouters brengen wel ff geld op. Dat is het enige pluspunt haha!
Ik heb tegen beter weten in vampieren gekocht omdat er korting was. Ik vind er echt niets aan of speel ik t verkeerd?
Wat vind je er niet leuk aan?
Dat die vent steeds wegvliegt als een vleermuis haha. En ik weet verder niet zo goed wat ik ermee moet denk ik. Heb aan die ouwe vampier gevraagd voor opleiding en wat bloed gedronken bij mensen.