Ik mis het nog steeds!
En leuk als je af en toe wat deelt! Vind het altijd leuk om andermans Sims en huizen te zien!
Ik mis het nog steeds!
En leuk als je af en toe wat deelt! Vind het altijd leuk om andermans Sims en huizen te zien!
Dit is echt waarom ik dat pakket niet koop haha. In eerste instantie denk ik āoh leuk nieuwe interactieve familie/realisme meubels!ā en vervolgens denk ik mijn god wat een werk. Ik weet niet of het net zo is als bij de sims 3 waarbij ze overal en nergens kleren laten vallen? Dat was echt mijn grootste irritatie haha
@Khoshekh ik snap wat je bedoelt met stom om te delen (heb zelf ook niks van mijn huizen of sims gedeeld) maar vooral blijven doen! Juist leuk om te zien hoe andere mensen hun spel spelen vind ik
Dat doen ze gelukkig alleen als je geen wasmand hebt geplaatst!
Ik bouw altijd een veel te groot huis. Zie hier mijn huis voor 4 mensen en 3 huisdieren:
En er zweven random lampen voor het huis, had daarvoor het huis ietsjes kleiner gemaakt maar dat is nu weg.
Ik wil er altijd zeker van zijn dat ik alles kwijt kan als ik weer nieuwe uitbreidingen ofzo heb gekocht en er zitten leuke dingen bij.
Hahaha en dan je sim een einzelganger maken zodat ie niet sociaal hoeft te doen en geen vrienden hoeft te hebben.
Ik vind het zooooo irritant dat sims altijd sociaal gaan doen als ze op een date zijn.
Ahh jaa! Dit inderdaad. Ze blijven ook maar doorpraten. Hallo ik geef jullie een andere opdracht
Ik wil niet meer dan ƩƩn verdieping, ik kan dat niet aan joh
Hoe verkoop je de dieren? Ik ben zelf alleen op de hoogte van de optie āter adoptie stellenā, en geloof dat ik daar geen geld voor kreeg.
Je kan alleen puppies/kittens verkopen, volwassen dieren kan je enkel ter adoptie stellen.
Eerst maar even wat filmpjes van bekijken etc, maar als ik denk dat het voor mij van toegevoegde waarde is koop ik t vaak tijdens een sale.
Universiteit lijkt me trouwens de enige uitbreiding die ik meteen zou willen kopen. Alssssss die komt haha
Ik twijfel erg om Get Famous in de uitverkoop aan te schaffen. Voegt hij ook wat toe voor je normale gameplay?
Ik heb nog geen geld, maar zodra het kanā¦
Ik kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij heb jij een āopknappertjeā als appartement. Misschien kun je de kabouters als kaveleigenschap kiezen? Die repareren alles elke nacht!
Hele middagen Simsen is toch top
Oehhhh ik ben twee weken vrij en alleen thuis (begin met een nieuwe baan in juli dus had mijn resterende vakantiedagen opgenomen) dus ga zó veel simsen. Zin in!
Ik had mijn vampier sim de zwakte āoncontroleerbaar gesisā gegeven, niet wetende dat iedere keer als ze sist de relatie met de sims in de omgeving achteruit gaat - inclusief de relatie met haar eigen kind. Oeps.
Ik heb vervolgens het Brouwsel der Reconfiguratie gebruikt en andere zwaktes gekozen maar desondanks blijft mijn sim sissen. Volgens berichten op verschillende sim fora is dit een bekend probleem, ook met andere zwaktes, maar ik lees nergens een oplossing. Ik denk dat mijn vampier gedoemd is tot slechte relaties met andere sims.
Ahh heerlijk. Ik begin 8 juli met een nieuwe baan en die week ervoor werk ik alleen nog maar ƩƩn dag bij mān oude baan en ga ook diehard simsen die week!