Shit. Nog niet zo lang geleden mān perikelen hier gedropt. Nieuwe baan, helemaal happy. Was een stapje terug en dat wist ik: bewust gedaan om daarna (hopelijk) verder te komen. Vorige week einde proeftijdgesprek gehad. Was nog steeds positief enzo. Maar nu, ƩƩn week later, voel ik me kut. Ik ben er vol ingegaan, maar nu ākenā ik het al wel en is mān uitdaging weg. Ik verveel me en vind het saai. Heb een hbo afgerond, en deze functie is -vind ik- gewoon mbo niveau eigenlijk. Is niet erg, maar voor mij dus niet waar ik blij van word en door uitgedaagd word.
Maar nu. Ik schaam me KAPOT. Tegenover iedereen⦠want wilde dit zo graag, was zo enthousiast, tegen collegaās ook allemaal dat ik het zo leuk vind, maar na 5 weken is dat nu gewoon al niet meer? Ik heb me gewoon vooraf echt erop verkeken en een fout gemaakt denk ik. Heb het niveau van de functie gewoon onderschat, of overschat net hoe je het ziet, en daar baal ik van. 5 weken aan het werk en dan al zo zitten
Ga nog een gesprek aan natuurlijk, maar de mogelijkheden in het bedrijf zijn sowieso beperkt. En het niveau wordt niet zomaar heel ver omhoog gehaald. Goed, zit ik weer mee.