Justine Pelmelay was blijkbaar beledigd dat ze haar dikke fuck up in dat filmpje van Nikkie hadden verwerkt. Volgens haar was andere landen afzeiken ok, maar niet je eigen land.
Ok meid
Justine Pelmelay was blijkbaar beledigd dat ze haar dikke fuck up in dat filmpje van Nikkie hadden verwerkt. Volgens haar was andere landen afzeiken ok, maar niet je eigen land.
Ok meid
god als je daar 32 jaar na dato nog niet om kan lachen ben je wel heel zuur
Ik was gister bij de juryshow en nu met die vooruitblik heb ik regelmatig gedacht: “heb ik dat gezien?” Opvallend hoe sommige landen echt niet zijn blijven hangen.
meid, blijf jezelf
Volgevreten met nachos, ijsje gehaald, wijn op tafel, ready set go!
Ik wist dat dit zou gebeuren zodra ik t zag. Ik dacht, omg daar komt weer vergane glorie die gaat zitten zeiken morgen.
Als je in de tussentijd nou nog heel actief bezig bent geweest met je carriere en een beetje respect hebt vergaard, maar letterlijk niemand kent die vrouw meer?
Ik zit bij mijn ouders, maar lees ook mee met jullie. Voeg me toe:
Veel plezier vanavond allemaal!
Bring it on!!!
Wat een rare sponsor maroccanoil?
Sowieso hoop ik dat er nu mensen nog maandelijks naar gaan vragen hoe dit voelde.
Jaaa, ik zit er weer klaar voor, zin in!!
Gewoon veel geld betaald. Als wij nou ff allemaal 5 euro inleggen kunnen we volgend jaar ‘Dit Songfestival wordt mede mogelijk gemaakt door de zure kantoortrutten van FF’ kopen.
Let’s gooooo
Veel plezierrrr!!!
dat haar <3
en Australie*
Wajooooooo
Next level dit
Tja, heftig