Hahaha die stem in de eerste video is nog niet op de normale manier beschikbaar zeker dat liedje
Zara heeft wel een punt, het lijkt gewoon dezelfde set waar het is opgenomen
Hahaha die stem in de eerste video is nog niet op de normale manier beschikbaar zeker dat liedje
Zara heeft wel een punt, het lijkt gewoon dezelfde set waar het is opgenomen
Nee, het nummer is alleen nog via de app van het recordlabel te horen (gewoon de video dus hahah). Ik moet weer toegeven aan mijn geweldige muzieksmaak want inmiddels ben ik fan
Ooo ik vind het wel leuk dat ze allemaal hier optreden, ben wel benieuwd hoe het zit met de bezoekers. Ik heb de hoop op dat gebied al opgegeven
Nou ik zit klaar, ik hoop dat het redelijk snel in de uitzending zo zit!
Edit ik bedoel daarmee De Vooravond.
Het lijkt erop alsof RTL Boulevard hem straks ook uitzenden?
Edit 2 ah ook via YouTube
Ilse en Waylon vond ik ook goed!
O yes het begint biiiijna
Doe gewoon beginnen en niet zo lang lullen
Net op de YouTube livestream hoorde je al uptempo muziek, misschien wel de instrumentale versie dan. Klonk dansbaar
Wow veel mensen op t podium haha. En David Bowie outfit!
Ik vind het refrein wat simpel en het gaat niet echt los ofzo?
O dit is wel een heel verschil met grow…
Nog niet heel erg overtuigend vind ik.
Ik ben niet helemaal overtuigd
De symboliek en betekenis vind ik top, maar hoop dat het nog wat epischer wordt. Er gaat echt nog wel aan gewerkt worden
En ik vind hem echt leuk en sympathiek. Fijn dat hij het dit jaar alsnog weer mag doen
Broccoli broccoli.
Ja mis ook een beetje een opbouw ofzo, nu vind ik het een beetje chaotisch… maar misschien komt dat nog
Dat was ook wat ik verstond. Wat moet het zijn?
Ja geen idee iets Surinaams volgens mij maar ik kan alleen nog maar broccoli horen nu.
Broko mi
Broko mi is het zie ik nu. Klinkt als.
News flash, Gordon vond Grow beter. Trek uw conclusies