Songfestival # 2 (Deel 1)

Hahahaha dat bij die Deen z’n sjaaltje even goed werd geknoopt

2 likes

Ja het lastige is dat die verdeling van landen al wordt gemaakt voordat de liedjes uit zijn (dacht ik?) Dus de organisators kunnen het niet mooi verdelen

1 like

haha Gjon’s Tears met dat koekje of zo

2 likes

Niet als je Nikkie bent :heart_eyes:

3 likes

anigif_sub-buzz-14128-1537958997-1

3 likes

Was echt zo mooi, ook zo’n realisatiemoment wat een kaalslag er nu is in de cultuursector en hoe pijnlijk het moet zijn hoe lang zij al niet normaal kunnen optreden. Echt zo sneu want het is echt kunst man

3 likes

Hoop wel dat ik niet per ongeluk mijn telefoon per ingeluk mijn telefoon uit het raam gooi at the moment. Want ik rook nu een sigaret uit het raam.

1 like

Op de een of andere manier doet de presentatie van Jan en Chantal me denken aan die foute instructievideos die je ziet voordat een vlucht begint

4 likes

Eigenlijk is Estland nog het meest bij me blijven hangen haha en in de rij van vanavond echt zo slecht niet (wel beetje saai). Denk/hoop dat ie doorgaat

2 likes

Sorry ben dronken x

2 likes

Ik vind dat Engelse accent van Chantal ook zo vreselijk.

3 likes

Die greenscreen dansers van Griekenland zijn echt zo cringe, dat niemand dat gezegd heeft

5 likes

Ik kijk via ziggo go en daar kan je ook terugspoelen en als jullie dingen zeggen denk ik huh huh wat? loopt dit wel goed?? waar de fuck hebben ze het over

Vind dat liedje van Moldavië wel catchy eigenlijk

1 like

Wordt de oeuvreprijs vanavond ook nog aan Flo Rida uitgereikt?

6 likes

Het was gewoon pech qua verdeling, alsof je een slechte beurt hebt bij het grabbelen van Scrabble letters haha.

2 likes

Hoe vaker ik die hoor nu hoe leuker! :grin:

Haha ja klopt, dat zei ik daarna tegen m’n moeder. Maar ze zat niet op te letten :rofl:

1 like

MAAAAAI LOOOHHHVEEE

Put your middle finger up!!

1 like