Staat bij mijn burning fake piano
Heerlijk, die top 50
Ik word hele tijd emo van Frankrijk, en weet nog niet eens waar het nummer over gaat. Ik ga nu de vertaling op zoeken.
Hard rock hallelujah wordt soms zo erg onderschat vanwege het uiterlijk van Lordi en als een grap gezien. Het lied zit zo goed in elkaar. Terechte winnaar
Zo mooi hè!
Voor degenen die het willen weten: Ze stelt zich heel kwetsbaar in het nummer en zegt ‘voila’ (hier, dit is het, dit ben ik). Accepteer me voor wat ik ben, al weet ik zelf niet precies. Luister naar me, kijk naar me. Mooie en herkenbare boodschap denk ik!
Alexander Ryback is zo lekker en zijn nummers zijn zo goed. Mijn Noorse vrienden haten hem haha. Heerlijk.
Whaha ah nee ik vind hem zo kut Zo’n overdreven mimiek
En old women baking bread
Epic Sax Guy van The Sunstroke Project gaat de punten geven voor Roemenië
Ow en Carola Windmachine voor Zweden
en @crazyplantlady ja ze was toen de winnaar! En ik herinner me dat het haar wel snel naar het hoofd gestegen is. Ze stond er op dat ze Duitsland het jaar erna weer vertegenwoordigde, ook al wou niemand dat. Was toen ook geen succes.
Hoe vaker ik het nummer van Oekraïne hoor, hoe meer ik het begin te waarderen. Toch wel een lekkere uptempo plaat hoor
Ja geen idee??? En zijn dit de echte punten??
Omg ik ging toch maar naar de kroatische delicatessenwinkel ookal zijn ze natuurlijk niet door naar de finale. Gelijk een onderonsje met de eigenaar dat hij hoopt op winst voor Servië omdat al z’n vrienden dat ook wilde haha
Ik heb echt teveel snacks voor vanavond in combinatie met degenen waar ik mee ga kijken zo’n zin in
Nou heb ik dit nummer in mijn hoofd schaam mij nog steeds om te zeggen dat ik dus echt smoorverliefd was op hem
Bittergarnituurtje (met die stem van la vie sanne)
Dit was echt mijn favo als kind
Omg mijn idool!!! Gareth>Will