Songfestival # 2 (Deel 1)

Volgens mij ben ik er in een andere browser nu ook doorheen dus als iemand nog een code heeft die ik moet verzilveren voor finale family show let me know

1 like

Blijf gewoon in de rij staan guys! Ik ben er bij een ander ook opeens doorheen

Jaaa! Ik ben er ook door voor de family finale.

3 likes

Wow veel van jullie gaan naar de finale family show! Leuk. Niemand ook eerste halve finale family show toevallig?

je begrijpt wel dat ik nu wil dat je een gopro op jezelf monteert zodat ik live kan meekijken, hè!? :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ik ben blij dat ik er iemand anders mee blij kan maken en dikke shout out naar het forum anders was de code ongebruikt gebleven

6 likes

Bedankt Jesse!!

1 like

Jongens wat surreel dat we hier bij mogen zijn!

7 likes

De vorige keer lukte het vgm bijna niemand om kaartjes te krijgen, alleen via die avrotros regeling dus denk dat daarom bijna iedereen naar family finale gaat haha

1 like

Oo vandaar. Ik zat toen nog niet op het forum haha, maar leuk. Wij gaan dat weekend huisje huren met bevriend stel om Eurovisie te kijken (jaarlijkse traditie) dus had zelf niet gekund. Halve finale is perfect :raised_hands:t2: zeker de eerste, zitten de meeste favorieten in!

2 likes

Het enige voordeel van deze late kaartverkoop is dat nu de indeling van de halve finales ook al bekend is. Wij hadden vorig jaar ook kaarten voor de tweede halve finaly family, maar we hebben nu besloten om toch maar alleen voor de finale te gaan. De eerste halve finale is zeker de sterkste!

3 likes

Ik was er net doorheen voor finale family en toen gaf hij ineens uitverkocht aan :sob: :sob: :sob: ben zo zo zo teleurgesteld

Eerste is zeker wel beter ja, maar tweede heeft IJsland! En San Marino, damn baal echt dat Serhat nou net dit jaar niet weer meedoet :cry:

Zo de sneltestafspraak staat ook gepland haha. De avond ervoor alvast naar Ahoy! Helemaal in thema.
Heb ook de CoronaCheck-app gedownload

3 likes

In die eticket staat een code, als je ook naar finale family show gaat is het ESC2021-GFF, maar je kunt ook die link ff openen dan vult die hem automatisch in

https://www.testenvoortoegang.nl/

Ik zie ook nog niks bijzonders in de Close app btw

OMG ik was dus tegen beter weten in in de wachtrij blijven staan. De finale family show was uitverkocht, maar toen kwam er ineens een bericht te staan dat ik met dezelfde code wel nog kaarten kon bestellen voor de finale jury show. Dus nu gaan we alsnog :sob: :partying_face: :partying_face: wat een emoties in een uur haha

12 likes

Ah super!!

Ho shit we moeten dus op de dag zelf testen ipv avond ervoor. Oeps verplaatsen dus :joy: Gek, hadden aangegeven wanneer we naar de show gingen en toen gaf hij gewoon deze optie

Yesss, ik heb kaarten voor de live eerste halve finale en jury tweede halve finale :partying_face::partying_face:
Zoveel zin in!

5 likes

Ik heb kaarten voor de live semi finale!!! :scream:

17 likes

Is iedereen dus geslaagd voor tickets? Echt heel leuk!

1 like