doeeeeen!! Ik heb al een glitterjurk besteld voor thuis in de bank zaterdag, dus iedereen die naar Ahoy mag moet zeker all out gaan! Nepwimpers erbij, glitters over je hele gezicht; kan niet mis gaan!
Je hebt gelijk! Heb nog wel nep-swarovskisteentjes en lijm liggen, ik maak er wel wat van.
Haha shit helemaal niet bij stil gestaan. Eens kijken wat ik ver achterin m’n kast heb liggen
hahahaha heel bijzonder, best een grappig lied maar het klinkt niet heel erg Eurovision
Haha wat leuk!! Foto als je helemaal in vol kostuum bent?
Geweldig!!
Ik heb speciaal een glitterjurk besteld! Songfestival is wel eindelijk weer een reden om all out te gaan
Ik ga morgen naar de familieshow, als je in vak ce zit moet je gewoon met ons mee doen!
Hopelijk lukt het je om te gaan, ook al is het alleen!
Je kunt dezelfde tijdslot ergens boeken. Ik zou een locatie kiezen die zo’n beetje op je route ligt
Ik heb er geen een in m’n eigen woonplaats en ga in Rotterdam, ongeveer 1,5 uur voordat ik bij Ahoy naar binnen moet! Je krijgt dr uitslag zo snel dat je ook snel naar huis kan als het negatief is
Edit eh positief dus
Er is gewoon een faq he
Maar test is een aparte app en tijd staat in je close app bij de blokjes met instructies
Leuk dat je gaat! De uitslag krijg je per mail via testen voor toegang en die kan je dan weer in de Corona Check app zetten.
Vet leuk, wij gaan het spits afbijten!!
In de Close app moet je bij Instructions kijken, die swipe je naar rechts. Daar staat je tijd!
Ah bij mij staat hij nog voor mondkapje. Jij hebt pas net die app toch? Dan zal het nog wel komen, denk ik…?
Anders kan je ook even appen, heb ik ook gedaan omdat er maar geen tijdslot in onze close app kwam.
Ben ik nou de enige van het forum die vanavond al gaat?
Thanks!!!
Wel handig om te weten trouwens: je mag geen paraplu meenemen, zag ik net, en ook geen eigen eten/drinken, en je tas moet klein zijn.
Lijst met verboden items
Forbidden items:
- Firearms, knives or other stabbing weapons;
- Animals, with the exception of assistance dog;
- Selfie sticks, flag poles and umbrellas;
- Computers, laptops or frequency jammers;
- Professional photo, video and audio recording equipment;
- Bag lanterns, laser pens, aerosols;
- Megaphones;
- Alcohol, soft / hard drugs;
- Backpacks, suitcases or large bags (max A4 size);
- Food and drink, liquids;
- Glass / Tins / Bottles (thermos and water);
- Toxic, (highly) flammable or (slightly) explosive materials, fireworks;
- All other matters which, in the sole judgment of the organisation, could endanger the health, safety, production and public order.
- Any material that has the potential to offend or discriminate.