Songfestival # 2 (Deel 1)

Oh ja een beetje een rare gimmick!
Zag op insta dat dit met een enorm greenscreen is dus wordt ook wel interessant om in de zaal te zien :sweat_smile:

https://www.instagram.com/p/CO-6gkxJjCA/?igshid=l9oplaf8cats

laf it

29 likes

Hahahaha ja ik denk dat het voor het live publiek irritant is om te moeten zien

@strudeltje what a queen

3 likes

ik krijg nu al fomo :sob: je kunt het echt goed zien, had dat niet verwacht

Ik ga zo ook wat glitter uitzoeken. Hopelijk heb ik nog iets dat past :joy:

Leuke mash ups:

2 likes

Ik heb vandaag mijn outfit bij elkaar zitten zoeken :grin: heb zelfs nog even glitter schoenen gekocht haha

foto outfit

27 likes

Jaaa :heart_eyes_cat:

Beter deelt iedereen zn outfit hier, ik ga ook mijn bankzit outfit delen.

1 like

Ooo ik hoop echt dat ik de vlag krijg van een leuk land, niet dat ik ineens sta te wapperen voor een liedje wat ik helemaal niet leuk vind :joy:

Was ook al benieuwd of je ergens vlaggetjes kon krijgen want ik wil met Noorwegen, Rusland en Italie lopen

5 likes

Ja vind dit soort zalen altijd snikheet!

1 like

Oo ik verwacht juist kou :joy:

Noorwegen? Really? :joy:

Tja, ik heb het nog nooit koud gehad tijdens een concert, enige verschil kan nog zijn dat het nu natuurlijk zitplaatsen zijn en geen sta-plekken hutjemutje. Dus don’t blame me als je het toch koud hebt :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar ze hebben ook kluisjes toch, dus je kunt altijd een vestje meenemen.

1 like

Ahoy is wel warm, maar vooral warm als er veel mensen zijn en je danst.
De vloer is koud en in de hoeken op de bovenste tribunes (tijdje evenementenwerk gedaan) maar zoals iemand al schreef gewoon vestje meenemen.

1 like

Ik heb onverwacht kaartjes voor de show woensdagavond en ik ben zooooo gelukkig!!! (Maar ook zo bang voor een test, ik ben nog geen 1 keer getest, kan iemand me geruststellen, ik weet wel dat ik het er natuurlijk heel erg voor over heb!)

7 likes

@Briseis Hoe was het??

1 like

Wat leuk! Ik vind die test zelf altijd heel erg meevallen, beetje raar gevoel maar vind het echt niet pijnlijk of heel ongemakkelijk. You can do it :muscle:

@Otzi :heart_eyes: love it!

2 likes

Niets om je zorgen over te maken. Het kietelt een paar seconden en dan is het voorbij. Gewoon zeggen dat het je eerste keer is en dan lopen ze je iets meer door de stappen heen. Oohja en ogen dicht, zie vaak mensen intens oogcontact houden.

1 like

Ik twijfel of ik last minute toch in mijn eentje naar de show van woensdag ga. Voelt heel raar om alleen te gaan, maar ken niemand die mee wilt.

2 likes

Love je outfit!!! En ik ben er morgenavond ook! Ben benieuwd of ik jou nog zie. En ook @TantePollewop :smile: Ik ben alleen en moet om 19u naar binnen dus helemaal leuk als iemand hoi wilt komen zeggen. Heb alle tijd :joy:

Nu wel echt ontzettende kledingstress! Zo lang geen feestje meer gehad en twijfel tussen 4 outfits, misschien 5. Halve kastinhoud ligt op bed. Haar en makeup weet ik al helemaal niet :scream:

3 likes

Ah ik ga donderdag al anders zou ik best met je meegaan.

En alleen naar een concert heb ik al vaker gedaan en is me altijd goed bevallen dus als je er heel veel zin in hebt zou ik het gewoon doen!