Wacht even, we hebben ongeveer duizend Nederlandse dj’s met goede muziek en dan zingt Glennis een nummer van een buitenlandse DJ…
Ooohh dit was echt niet zo goed
That singer was Glenn’s grace, niet veel meer haha
Heb ff op Oekraïne gestemd xx
Echt tof gedaan met de Erasmusbrug. 
ach laten we niet vergeten dat in 2019 madonna er stond …
Volgens mijn vriend heeft Cyprus de mooiste jurk 
Ik heb echt t idee dat delen van de pauzeacts gewoon niet live zijn (vocaal). Het contrast tussen Glennis vocals in t begin en het eind zijn gewoon te opvallend.
En dan kunnen ze allemaal wel roepen dat het echt allemaal 100% live is, maar ik geloof t niet.
Volgens mij was Davina volledig lipsynched ook.
Elke keer als ik dat stukje van Spanje in deze herinneringen zie moet ik aan van die schreeuwende geiten denken
Ik vind die jongen van IJsland schattig, wil best eens koffie met hem drinken
Nu hopen dat Israel laatste wordt
of dat Palestina volgend jaar ook iemand stuurt
Spijkcity
Ik krijg ook niks en mijn vriendin krijgt er 2 terug terwijl ze 4x heeft gestemd, beetje gek
oké nu voel ik me er beter bij om 2x Frankrijk, 2x IJsland, Oekraïne en Noorwegen te stemmen dank
Ik vind dit zo moeilijk te voorspellen. Ik kan m’n favorieten zelf amper kiezen. Ik ga voor
- Frankrijk
- Italië
- Noorwegen
- Oekraïne
- Azerbeidzjan
Hoe later het op de avond wordt en hoe vaker ik liedjes hoor in de tussenstukjes hoe beter ik ze ga vinden ook al vond ik ze eerst kut.
Ik zit nu mee te bewegen op België (meer dansen dan dat ze op dat podium doen, het wordt serieus), Rusland, IJsland en Duitsland…
Als ik het nog 5x zie ga ik misschien nog op Duitsland stemmen als het zo doorgaat
Vind dit echt zo’n sterk jaar!! Kan moeilijk favorieten kiezen
We houden hoop. Maar ja, Israël is zo Europees (ahummmm betalen denk ik veel) dat ze wel ergens hoog - midden zullen eindigen.
heeft iemand al een bedankt voor het stemmen SMS gekregen
ik wil wel dat m’n stemmen tellen, ja 
Ik dacht dat ze die stukjes zelf mochten kiezen maar weet het niet zeker