Songfestival #3

OMG die verschrikkelijke clip van Spanje telkens.

6 likes

Mijn 3 favorieten zijn IJsland, Frankrijk en OekraĆÆne. Heb ook maar op alle drie gestemd.

1 like

Ja ik vind het ook wel wat hebben zolang ze maar verstaanbaar zijn, als iedereen zo keurig Engels spreekt is het weer zo gemaakt

2 likes

Ik vind Jan beter Engels spreken dan Nederlands. Dat Volendams valt dan minder op.

3 likes

https://video.twimg.com/ext_tw_video/1394768932142260236/pu/vid/1280x720/KH6H7b8JyEz0eGv9.mp4?tag=12. mocht iemand ''m als download voor insta stories oid willen

3 likes

Een snelle scroll door dit topic doet me denken dat jullie allemaal Ukraine fans zijn??? Ik krijg echt stuiptrekkingen van dit nummer, word er helemaal misselijk van, iel nee

7 likes

Ik heb er maar 1 gekregen itt to dinsdag bij de halve finale. Toen kreeg ik bij elke stem een bevestiging.

Ik krijg hier stress van😬

Nee duitsland bleef bij nul punten de vorige keer. hahaha volgens mij zei Bar rafaeli op t laatst toen de telling klaar was:
Germany … I’m sorry … 0 points

4 likes

Komt je stem wel door als je geen bevestiging krijgt?

Ja toch, ze hoeven zich niet te schamen dat het niet hun eerste taal is :slight_smile:

1 like

Ik hoop echt dat Italie wint.

1 like

Ik heb ook liever een standaard (beetje Nederlands) accent zoals Edsilia dan een geprobeerd brits accent zoals Chantal (die VoiceOver was ook heel random net).

3 likes

bzzzz

4 likes

Ik ben zo klaar met Heroes, heb dat lied echt te vaak gehoord

1 like

Ik word echt boos als Italiƫ wint van Frankrijk

1 like

Mans :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Nooit!

5 likes

Ik hoop snel

1 like

Hahaha zit uit mijn raam te kijken en zie wel van die lichten schijnen, ben ik er toch nog een beetje bij :joy:

6 likes

Hij zal het zelf toch ook wel klaar mee zijnšŸ˜