Songfestival #5

Bij deze heb ik ook veel meer acts die ik door wil naar de finale, dat zal gegarandeerd een teleurstelling worden vanavond want sommige die van veel mensen wel favoriet is (Noorwegen bijvoorbeeld) gaan sowieso door maar die vind ik niks aan :joy:

En Israel mag sowieso achterblijven in de halve finale maar ik ben bang dat ze ook een plek in gaan nemen

Dat heb ik met Estland, ik hoop echt dat ze doorgaan, maar daarmee ben ik volgens mij in de minderheid. :yum: Maar ik woon in het buitenland en stem vanavond op Joost! :smile:

7 likes

Ik denk ook dat Estland doorgaat en ik vind het superleuk! De reactie van het publiek is altijd enthousiast, ik kan me niet voorstellen dat die achterblijft in de semi

Ik hoop ook dat die doorgaat! En stiekem hoop ik dat San Marino het redt maar dat wordt dan net de 9e/10e qualifier als ze het al redden :sweat_smile:

2 likes

Omg jongens, Joost pas om 22.30 uur :yawning_face:

1 like

Ik heb net m’n hoofd al gewassen, m’n haar al soort van gedaan voor morgen, m’n kleding hangt klaar: oma moet laat naar bed vandaag. :older_woman:

13 likes

Ik kom net na een lange dienst thuis en lig onder een dekentje. Moet echt met moeite mn ogen open houden. Maar wil het graag zien.

4 likes

Ik hoop dat Nederland, Estland, Noorwegen, Oostenrijk en Zwitserland doorgaan. Denemarken, Griekenland, en Armenië lijken met ook wel leuk. De rest maakt me niet zoveel uit, behalve Israel dat mag oprotten.

1 like

Heel benieuwd naar Joost!

5 likes

Wat wordt het?

• Weer leluke pakken
  • gala jurken
  • wat andersss

0 stemmers

Cringe

Wat is dit???:joy:

• Sowieso 3 minuten timeout voor jullie allemaal

0 stemmers

2 likes

zero points voor jou

4 likes

Nee hoor, want de timeout geldt niet voor mij!

Ohhhh dat rood :heart_eyes: vind die geel roze jurk echt heel lelijk. Glitter spekje gone wrong.

3 likes

Dat gele ding is lillek, maar de rode jurk is wel top.

5 likes

Hahahahah deze referentie is wel top

4 likes

Geel is inderdaad lelijk, rood mooi maar saai.

Pfff die hele ik ben echt oud hihi act van die meid wordt ook oud
Dit bericht is van drie minuten geleden maar moet het toch kwijt