Songfestival #5

Nou het moet een heel groot iets zijn (geworden), anders had het echt met een uurtje geregeld geweest. Dus het blijkt misschien groter zoals jij noemt, misschien intern grote verdeeldheid over wat te besluiten?

2 likes

Wel een lekker avondje entertainment zo.

7 likes

Haha jezus dit is wel ultiem dramaqueen

https://www.reddit.com/r/eurovision/s/RHD8PakCJ1

Hoe gaat het met jullie mental health? Stay hydrated en bouw een safe space van kussens voor jezelf om dit drama te kunnen doorstaan. Stay strong :heart:

13 likes

Te weinig plaatjes. Ze zijn 1 en 3 :sweat_smile:

4 likes

Was toch mooi geweest :joy: Hebben we eindelijk eens iemand op locatie.

1 like

Mensen op Reddit:

image

3 likes

Nou hij is officieel ook niet gediskwalificeerd ofzo toch? We weten alleen al een uur of 6 niet meer dan dat ā€˜er een onderzoek loopt naar een incident met Joost Klein’

1 like

tja wat moeten ze dan, er is niks bekend… :woman_shrugging:

1 like

Het is 20.00 geweest, waar blijft het nieuws

7 likes

Dan denk je dat Amerikanen dramatisch zijn, maar wij Europeanen kunnen er dus ook wat van :joy:

5 likes

Nja ze weet vast net zo weinig als wij en ze heeft misschien ook gewoon andere dingen te doen.

Of of of of

Mensen die doen alsof ze inside info/scoops hebben vinden zichzelf vooral interessant en hebben niet echt iets te delen dat boeiend is :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

3 likes

Ik zie nu video’s op X dat een IsraĆ«liĆ«r de Nederlandse delegatie lastig valt. Shit is going down daar

Ik ga stuk om iemand in die Reddit thread uit Australie die opblijft om de drama te volgen terwijl het daar midden in de nacht is :joy:

25 likes

Sgat die beelden zijn 6 uur oud

9 likes

hahaha zag je dat zij ook vroegen ā€˜als ik iemand mijn mobiele nummer dm, wil je me dan bellen als er nieuws is?’

hahah pupke

5 likes

omg mn visite staat elk moment voor de deur had gehoopt dat de :bomb: al was gedropt maar helaas.

6 likes

Damn ben conflicted of ik meer snacks moet gaan halen of hier moet blijven tot er nieuws is

11 likes

Eurovisie blits doen met het feit dat er mensen uit 90 landen bij zijn, maar voor Joost blijft zelfs een Aussie wakker.

5 likes

Het was een grappie he :sweat_smile::kissing_heart:

4 likes