Nou het moet een heel groot iets zijn (geworden), anders had het echt met een uurtje geregeld geweest. Dus het blijkt misschien groter zoals jij noemt, misschien intern grote verdeeldheid over wat te besluiten?
Wel een lekker avondje entertainment zo.
Haha jezus dit is wel ultiem dramaqueen
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/RHD8PakCJ1
Hoe gaat het met jullie mental health? Stay hydrated en bouw een safe space van kussens voor jezelf om dit drama te kunnen doorstaan. Stay strong ![]()
Te weinig plaatjes. Ze zijn 1 en 3 ![]()
Was toch mooi geweest
Hebben we eindelijk eens iemand op locatie.
Mensen op Reddit:

Nou hij is officieel ook niet gediskwalificeerd ofzo toch? We weten alleen al een uur of 6 niet meer dan dat āer een onderzoek loopt naar een incident met Joost Kleinā
tja wat moeten ze dan, er is niks bekend⦠![]()
Het is 20.00 geweest, waar blijft het nieuws
Dan denk je dat Amerikanen dramatisch zijn, maar wij Europeanen kunnen er dus ook wat van ![]()
Nja ze weet vast net zo weinig als wij en ze heeft misschien ook gewoon andere dingen te doen.
Of of of of
Mensen die doen alsof ze inside info/scoops hebben vinden zichzelf vooral interessant en hebben niet echt iets te delen dat boeiend is ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu videoās op X dat een IsraĆ«liĆ«r de Nederlandse delegatie lastig valt. Shit is going down daar
Ik ga stuk om iemand in die Reddit thread uit Australie die opblijft om de drama te volgen terwijl het daar midden in de nacht is ![]()
Sgat die beelden zijn 6 uur oud
hahaha zag je dat zij ook vroegen āals ik iemand mijn mobiele nummer dm, wil je me dan bellen als er nieuws is?ā
hahah pupke
omg mn visite staat elk moment voor de deur had gehoopt dat de
al was gedropt maar helaas.
Damn ben conflicted of ik meer snacks moet gaan halen of hier moet blijven tot er nieuws is
Eurovisie blits doen met het feit dat er mensen uit 90 landen bij zijn, maar voor Joost blijft zelfs een Aussie wakker.
Het was een grappie he ![]()
![]()