https://vm.tiktok.com/ZIJngVKFY/
Filmpje van israel nog. Veel boe geroep
letterlijk israel al 75 jaar
Ik ben nu niet aan het werk maar ik heb ff rondgevraagd bij collega’s die in Malmö zitten nu, en die weten echt helemaal niks. Ben bang dat we dus helemaal afhankelijk zijn van waar de ebu mee komt, en evt van Joost en zijn crew ![]()
Maar dan is het meer dan alleen een klap? Als dit zo was dan is het simpel afgelopen uit
Oke het is 19:00 geweest en nog steeds nikss
Het is 1 grote shitshooooow
Edit: er gaan nu ook meerdere geruchten dat Joost is vertrokken van de arena.
In dit geval bedoelde Ik een persoon of een land.
Voor 21:00 uur moet er toch duidelijkheid komen lijkt me, als dan de generale repetitie en jury voting zou zijn.
Ja ik vind het ook echt klinken alsof er iets nu inmiddels met meerdere landen aan de hand is hoor. Normaal is het een boete voor de omroep en we gaan weer lalala verder.
Er is nu wel een persconferentie aan de gang…
…over in welke stad volgend jaar Junior Eurovision plaatsvindt ![]()
Geen grap trouwens
Ik krijg zo visite en eigenlijk wil ik ze cancelen voor de juice
Haha ik moet ook zo een uur in het OV naar m’n eigen huis vanaf m’n ouders. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik moet refreshen op reddit, twitter en hier ![]()
Zou hij niet zelf zijn opgestapt? Weet niet of dat een optie is, maar kan me voorstellen dat het voor hem niet echt leuk meer is
Dan kunnen ze dat toch makkelijk naar buiten brengen?
Zijn er vaker 160 mensen online op dit tijdstip?
Maar wat er ook is gebeurd en/of gaat gebeuren, deze editie is toch al verpest nu. Sowieso dat het verdere verloop invloed gaat hebben op de sfeer, het stemmen etc.
Het item op vrt nieuws gaf niet veel nieuwe info…
Ik ben iig blij zat dat we geen 3 minuten time-out hebben in dit topic nu ![]()
Aran van RTL Boulevard had net een uitgebreide analyse, zonder echt nieuws te hebben. Hij heeft gezien hoe Joost steeds geïrriteerder reageerde op de pers en stekelige opmerkingen maakte over de EBU. Hij was niet blij met de hoeveelheid foto’s die werd genomen en geplaatst op hun site.
Hij vermoed dat er een incident is geweest tussen Joost en een fotograaf en dat je EBU toen Joost heeft verboden de repetitie te doen. En dat Joost daarna boos is weggegaan.
Al met al, vrij slecht nieuws allemaal.