Songfestival #5

Die site is al uren offline, vlak na de statement van EBU.

3 likes

Nou volgens Malta heb je nog 10
Minuten om in vrede te plassen

1 like

Was het maar alleen plassen TMI maar boeiuhhhhh

1 like

In 10 minuten kan je ook wel een aardige fax naar Darmstadt sturen.

9 likes

wss album release of iets anders gaars

1 like

Ja staat ook in haar bio

3 likes

Sowieso release date van haar nieuwe nummer oid

1 like

En wat het verhaal is met de hamster (???) In een anus. Hoef ik overigens ook niet te weten :sweat_smile:

2 likes

Laatste gerucht via Boulevard is dat ook Spanje een aanvaring heeft gehad, met Israƫl blijkbaar. Wat een soap dit.

6 likes

Dat zou mooi zijn, hoeft er maar 1 land naar huis

10 likes

Ze moeten nu toch een beetje haast gaan maken. De show begint over anderhalf uur

https://twitter.com/juanmafdez/status/1788972031310008504
In eleven years that I have been covering #Eurovision I have never felt so unsafe at the festival.

Several Israeli journalists have decided to intimidate and scold me for having shouted #FreePalestine after the Isra-hell rehearsal.

They are not going to scare us. They are not going to silence us.

2 likes

Ja las net ook op Reddit dat Osterdahl en de EBU een meeting hadden over ā€˜multiple incidents’

6 likes

Mijn moeder belde net op om te vragen wat er allemaal aan de hand is met Joost :joy: Ze is helemaal invested hahah.

17 likes

Hoop eigenlijk wel dat er een grote rel is tussen meerdere landen vs Israƫl en dat EBU wel een keuze moet maken, ciaoooo Israƫl

17 likes

Hebben wij dezelfde moeder, trouwens waarom trekt ze jou voor. Mij appt ze

6 likes

Hoop dat hij echt de slechte dag ooit heeft, wat een Scandinavische clown

1 like

Is dit dan bij het repeteren voor het oplopen? Dus toen (30 min voor zijn optreden in de repetitie) was er nog niks aan de hand?

2 likes

Mijn moeder is blijkbaar een spion want die zegt dat we om 8 uur meer horen

6 likes

Ben even ingeschakeld bij Sophie & Jeroen en het gaat over de formatie. Wie boeit dat nou nog vandaag

31 likes