Songfestival #5

Nja ze weet vast net zo weinig als wij en ze heeft misschien ook gewoon andere dingen te doen.

Of of of of

Mensen die doen alsof ze inside info/scoops hebben vinden zichzelf vooral interessant en hebben niet echt iets te delen dat boeiend is :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

3 likes

Ik zie nu video’s op X dat een Israëliër de Nederlandse delegatie lastig valt. Shit is going down daar

Ik ga stuk om iemand in die Reddit thread uit Australie die opblijft om de drama te volgen terwijl het daar midden in de nacht is :joy:

25 likes

Sgat die beelden zijn 6 uur oud

9 likes

hahaha zag je dat zij ook vroegen ‘als ik iemand mijn mobiele nummer dm, wil je me dan bellen als er nieuws is?’

hahah pupke

5 likes

omg mn visite staat elk moment voor de deur had gehoopt dat de :bomb: al was gedropt maar helaas.

6 likes

Damn ben conflicted of ik meer snacks moet gaan halen of hier moet blijven tot er nieuws is

11 likes

Eurovisie blits doen met het feit dat er mensen uit 90 landen bij zijn, maar voor Joost blijft zelfs een Aussie wakker.

5 likes

Het was een grappie he :sweat_smile::kissing_heart:

4 likes

Waarom gebruik je nog steeds Internet Explorer?

4 likes

Ik was dus echt m’n kind naar bed aan het brengen dus ben nu als een gek alles aan het lezen!!! Sorry voor het oude nieuws haha

3 likes

Deze situatie vraagt om snacks

2 likes

Je had je kind mee moeten laten doen aan het Junior Eurovisiesongfestival dan had je nu je handen vrij gehad.

3 likes

Twee woorden, negen letters: DUURT LANG

7 likes

Ik ga Nu douchen zodat jullie nu ene belangrijke update krijgen

Doe het voor jullie onzelfzuchtige kreeft xx

7 likes

Ja vind ik ook :sob:

2 likes

Start practising

7 likes

Ons dank is groot :heart:

4 likes

Bleh moet eigenlijk inpakken, maar zit constant mijn mob te refreshen.

2 likes