Nja ze weet vast net zo weinig als wij en ze heeft misschien ook gewoon andere dingen te doen.
Of of of of
Mensen die doen alsof ze inside info/scoops hebben vinden zichzelf vooral interessant en hebben niet echt iets te delen dat boeiend is ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu video’s op X dat een Israëliër de Nederlandse delegatie lastig valt. Shit is going down daar
Ik ga stuk om iemand in die Reddit thread uit Australie die opblijft om de drama te volgen terwijl het daar midden in de nacht is ![]()
Sgat die beelden zijn 6 uur oud
hahaha zag je dat zij ook vroegen ‘als ik iemand mijn mobiele nummer dm, wil je me dan bellen als er nieuws is?’
hahah pupke
omg mn visite staat elk moment voor de deur had gehoopt dat de
al was gedropt maar helaas.
Damn ben conflicted of ik meer snacks moet gaan halen of hier moet blijven tot er nieuws is
Eurovisie blits doen met het feit dat er mensen uit 90 landen bij zijn, maar voor Joost blijft zelfs een Aussie wakker.
Het was een grappie he ![]()
![]()
Waarom gebruik je nog steeds Internet Explorer?
Ik was dus echt m’n kind naar bed aan het brengen dus ben nu als een gek alles aan het lezen!!! Sorry voor het oude nieuws haha
Deze situatie vraagt om snacks
Je had je kind mee moeten laten doen aan het Junior Eurovisiesongfestival dan had je nu je handen vrij gehad.
Twee woorden, negen letters: DUURT LANG
Ik ga Nu douchen zodat jullie nu ene belangrijke update krijgen
Doe het voor jullie onzelfzuchtige kreeft xx
Ja vind ik ook ![]()
Ons dank is groot ![]()
Bleh moet eigenlijk inpakken, maar zit constant mijn mob te refreshen.