Wel jammer dat als je dan iemand slaat, je niet iemand vanuit Dat Land slaat.
Ook wel veelzeggend dat ze een klacht indient tegen een deelnemer van het programma waar je aan werkt. Doe je ook echt niet zomaar, moet wel iets substantieels zijn
Ik zag het ja!
Vrouwelijke tv medewerker kan nog van hun delegatie zijn toch
Mmm denk dat ze die anders zouden noemen in de berichtgeving toch? En zou Israel het dan niet allang gemeld hebben (oepsie gelekt)
Ja geen idee, ik denk ook anders zou er misschien wel staan waar ze wel van is (bijv Zweedse nationale omroep ofzo)
Het nieuws hierover kwam toch gisteren ook als eerste bij hun vandaan dacht ik?
Ik denk dat dit de reden is dat hij nog niet gediskwalificeerd is. Ze willen denk ik zoveel mogelijk zekerheid over de houdbaarheid daarvan. Gaat om grote belangen, ze lopen nu al flinke schade op door uitstellen van stemmen.
Nu voorspel ik dat ze hem idd niet kunnen laten meedoen maar niks kunnen zeggen ivm ‘lopend onderzoek’
Ik geloof nog in sprookjes en had echt gehoopt dat joost hier als een soort van held uit zou komen maar nu is ie misschien dus gewoon een klootzak? Wat een fucked up plottwist. En ik moet nu weg ![]()
Misschien en misschien niet
Als je gedrag van de isrdelegatie zag, zou het me ook weinig verbazen dat Joost geframed wordt. Die fuckers vallen al de hele week mensen enorm lastig daar. Provoceren en intimideren
Ik kan er ook gewoon niet bij dat als hij echt iets heftigs gedaan zou hebben dat hij dan nog zo triomfantelijk staat te zwaaien in die lift naar die journalist gisteren en dat Appie ‘Joost Klein
’ twittert.
Maar goed het kan allemaal
Ja miss na die persco hem geframed. Dat daarom ook niks duidelijk is nog.
Oh nee dat was na do avond he
Oké…iets met dat ze Joost een pain in the ass vinden, hij moeite heeft zich met de strikte regels te houden en hij is heel de week al gefrustreerd. Daaruit zal een handgemeen zijn ontstaan. ![]()
Als dat donderdagavond al heeft plaatsgevonden is het toch sowieso bizar dat dit niet donderdagavond of vrijdag al is uitgelekt. Iedereen zit tegenwoordig continue met zijn telefoon bovenop of word vertelt aan juicekanalen hoe kan hiervan niets naar buiten komen.
Aran Bade gaat er ook steeds slechter uitzien zonder slaap
Maar een klacht lijkt me niet hetzelfde als een aangifte toch?
Het is gewoon de schuld van Israël, want zij hebben ook niks met feiten en waarheden, dus dit canon is gewoon: Israëls schuld.
Een klacht hoeft niet naar een openbaar aanklager