Songfestival #5

Ja wel aparte timing dan

2 likes

En dan wordt ie nu gediskwalificeerd, onderzoek doen en blijkt ie misschien wel niks gedaan te hebben. Wat dan? Vind het echt een bizarre verloop van omstandigheden.

3 likes

ā€œtrust the processā€

nou, i trust nobody meer

8 likes

Maar als er een aanklacht is, dan is het toch gewoon logisch dat hij niet meer mee mag doen? Waarom duurt die beslissing zo lang

4 likes

Idk WAAR IS MARTIN

3 likes

IMG_4348

10 likes

Ja dit is net als radio npo1 gewoon weer een herhaling van het bericht van de nos

2 likes

Ja

Nee zag ik gister op TikTuk van mensen die er waren

3 likes

Wel jammer dat als je dan iemand slaat, je niet iemand vanuit Dat Land slaat.

13 likes

Ook wel veelzeggend dat ze een klacht indient tegen een deelnemer van het programma waar je aan werkt. Doe je ook echt niet zomaar, moet wel iets substantieels zijn

5 likes

Ik zag het ja!

Vrouwelijke tv medewerker kan nog van hun delegatie zijn toch

9 likes

Mmm denk dat ze die anders zouden noemen in de berichtgeving toch? En zou Israel het dan niet allang gemeld hebben (oepsie gelekt)

3 likes

Ja geen idee, ik denk ook anders zou er misschien wel staan waar ze wel van is (bijv Zweedse nationale omroep ofzo)

1 like

Het nieuws hierover kwam toch gisteren ook als eerste bij hun vandaan dacht ik?

Ik denk dat dit de reden is dat hij nog niet gediskwalificeerd is. Ze willen denk ik zoveel mogelijk zekerheid over de houdbaarheid daarvan. Gaat om grote belangen, ze lopen nu al flinke schade op door uitstellen van stemmen.

2 likes

Nu voorspel ik dat ze hem idd niet kunnen laten meedoen maar niks kunnen zeggen ivm ā€˜lopend onderzoek’

2 likes

Ik geloof nog in sprookjes en had echt gehoopt dat joost hier als een soort van held uit zou komen maar nu is ie misschien dus gewoon een klootzak? Wat een fucked up plottwist. En ik moet nu weg :sob:

6 likes

Misschien en misschien niet

3 likes

Als je gedrag van de isrdelegatie zag, zou het me ook weinig verbazen dat Joost geframed wordt. Die fuckers vallen al de hele week mensen enorm lastig daar. Provoceren en intimideren

12 likes