Songfestival #5

Ik denk dat dit de reden is dat hij nog niet gediskwalificeerd is. Ze willen denk ik zoveel mogelijk zekerheid over de houdbaarheid daarvan. Gaat om grote belangen, ze lopen nu al flinke schade op door uitstellen van stemmen.

2 likes

Nu voorspel ik dat ze hem idd niet kunnen laten meedoen maar niks kunnen zeggen ivm ‘lopend onderzoek’

2 likes

Ik geloof nog in sprookjes en had echt gehoopt dat joost hier als een soort van held uit zou komen maar nu is ie misschien dus gewoon een klootzak? Wat een fucked up plottwist. En ik moet nu weg :sob:

6 likes

Misschien en misschien niet

3 likes

Als je gedrag van de isrdelegatie zag, zou het me ook weinig verbazen dat Joost geframed wordt. Die fuckers vallen al de hele week mensen enorm lastig daar. Provoceren en intimideren

12 likes

Ik kan er ook gewoon niet bij dat als hij echt iets heftigs gedaan zou hebben dat hij dan nog zo triomfantelijk staat te zwaaien in die lift naar die journalist gisteren en dat Appie ‘Joost Klein :heart:’ twittert.

Maar goed het kan allemaal

9 likes

Weer ff overleggen hoor

5 likes

Ja miss na die persco hem geframed. Dat daarom ook niks duidelijk is nog.

Oh nee dat was na do avond he

1 like

Oké…iets met dat ze Joost een pain in the ass vinden, hij moeite heeft zich met de strikte regels te houden en hij is heel de week al gefrustreerd. Daaruit zal een handgemeen zijn ontstaan. :skull:

5 likes

Als dat donderdagavond al heeft plaatsgevonden is het toch sowieso bizar dat dit niet donderdagavond of vrijdag al is uitgelekt. Iedereen zit tegenwoordig continue met zijn telefoon bovenop of word vertelt aan juicekanalen hoe kan hiervan niets naar buiten komen.

Aran Bade gaat er ook steeds slechter uitzien zonder slaap

5 likes

Maar een klacht lijkt me niet hetzelfde als een aangifte toch?

3 likes

Het is gewoon de schuld van Israël, want zij hebben ook niks met feiten en waarheden, dus dit canon is gewoon: Israëls schuld.

10 likes

Een klacht hoeft niet naar een openbaar aanklager

1 like

Maar als Joost echt iets heeft gedaan wat overduidelijk niet kan dan zou NPO of TROS of wat dan ook toch zeggen, nou jongen kom maar terug om de schade te beperken?

22 likes

Ja zeker mee eens. Wil haar klacht ook absoluut niet in twijfel trekken en iedere vorm van intimidatie en geweld is natuurlijk niet oke en over de grens. Vraag me alleen af in hoeverre dit uitgelokt kan zijn

Ik denk dat welke keuze de EBU nu ook maakt, het sowieso kut uitpakt.

12 likes

Maar wat zegt ‘Joost Klein :heart:’ nou helemaal? En het zal wel awkward voor Joost zijn geweest om te moeten wachten op die lift terwijl er een camera op je staat. Misschien was die zwaai ongemakkelijkheid? Provocatie? Zelfbehoud? Er zijn nog zoveel verklaringen voor alles, uiteindelijk weten we nog steeds vrij weinig.

5 likes

Avrotos mag misschien ook nog besluiten om Joost zijn halve finale optreden te gebruiken vanavond als Joost zelf niet mee wil/mag doen

Maar dat zou ik toch alleen doen als hij hier een beetje sympathiek uitkomt. Maarja dat weten wij niet zonder details van wat er is gebeurt :sweat_smile:

1 like

Ja misschien dat er toch in de vertaling iets mis gaat. Want ik lees op veel plekken klacht, wat een beetje klinkt als een melding i.p.v. een aangifte.

2 likes

Ik lees nu op AD dat het om een bedreiging gaat