Songfestival #5

Ik vind dit zo leuk :pleading_face: hoe trots ben je dan als ouders dat je daar staat met je gezin :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik hoor hier elke keer een mama appelsap in:
Zie die koeien koeien maar ook zie die koeien loeien en doei he. :joy:

6 likes

Ik zit bij mn schoonzus en ze heeft een soundbar en alles klinkt nu echt 100x beter dan thuis :’) vind sommige nummers ineens leuk
Deze klinkt hier ook wel lekker hoor

Zie de koeien loeien* :joy::ok_hand:

3 likes

Ik vond het in de halve finale nog niks, maar begin Albanië wel te waarderen. Ook leuk dat ze dit met het hele gezin doen

3 likes

Zo cornald leest ook even wikipedia voor

Slappe opvoeding. Zing je vals als kind in Oost-Europa? Week geen eten.

8 likes

Hoi leather daddy,

4 likes

Ja vind het ook een beetje raar dat er maar een Oekraïense host is. Waarom niet fifty/fifty

1 like

denk stiekem dat frankrijk wel onverwachte win kan gooien? hmm

3 likes

Zou opzich wel hilarisch zijn als Zweden niet wint omdat iedereen denkt dat iedereen toch wel op zweden stemt.

Deze is wat saai

Die mannen op de achtergrond :joy:

4 likes

Ik ga hier wel goed op hoor, sowieso love Italiaans

10 likes

Ik had ook een dejavu

1 like

Mooooi

2 likes

Ik zou het echt leuk vinden als elk land verplicht in de eigen taal moest zingen

1 like

Ja hopen op weer zo’n momentje

image

13 likes

Ik vind dit helemaal leuk

Leren broek, glittershirt, dansers die zich te pletter storten op een trampoline, meer Eurovision wordt het niet

6 likes

Die top schreeuwt kunstschaatsen en de onderkant ‘Rik ik wil op mijn motor rijden’. Beetje verwarrende lewk.

Italie kiest wel altijd veel verrassende acts uit die kunnen zingen. En ze hebben een eindeloze supply aan mooie mensen.

5 likes