Songfestival #5

Vooral pijnlijk (nagels van Loreen) en kans op verstikking (al die staarten) tijdens de bondage.

Dit is de Australische Triggerfinger zanger die haartips van Jan Vayne heeft gehad.

hoor ik daar 1 gruntje? Awwww.

3 likes

Heerlijk ff zon grunt erin

2 likes

Ik vind dit ook wel heel lekker eigenlijk

5 likes

Nou van die lange vind ik vies. Dat hangt overal in en ik vind het er gewoon vies uitzien zo’n lange worst dood haar.

Een normale vlecht prima hoor, maar dit vind ik viezig.

OkƩ Belgiƫ!

4 likes

australiers hebben over het algemeen ook maar 5 bekende engelse woorden in hun vocabulair dus begrijp het best goed

Elk land dat Eurovision zo leuk vindt dat ze lobbyen om mee te mogen doen, er geld voor betalen en jaar op jaar een supergoede act neerzet mag van mij meedoen :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaa Belgiƫ! Echt topfavoriet hier.

6 likes

Die drie minuten achterstand verneukt echt het hele topic. Wat een idiote beslissing.
Een minuutje snap ik nog, maar dit is echt achterlijk.

4 likes

Ok, Cornald, you had 1 one job, maar net nu was je even druk?

Heb inmiddels wel een food coma van de snacks

2 likes

Ik snapte al niet waarom ik het zo cringe vond, maar dat was omdat er geen verhaaltje werd verteld. Dan is dat poseren opeens heel raar.

1 like

Yup, Belgiƫ is lekker catchy!

4 likes

O nice!! Deze had ik nog niet gezien!

Zanger niet perse de leukste uitstraling, maar tof nummer en leuke achtergrondzangeressen

Wordt nog een lange zit dan!

Sorry Pharrel, Belgium does it better.
Wat een snoepje (die broek).

Lekker nummer dit.

2 likes

Ik vind hem echt goed zingen! En een leuk liedje. 10 punten

6 likes

Haha ja ik dacht ook van waarom is dit zo ongemakkelijk

Dacht even dat de zangeressen roze dildo’s bovenhaalden. Oh en zo leuk om Sandrine te zien, had zo leuke liedjes.

1 like