Songfestival #5

Ik stem de laatste jaren wel op meerdere landen maar het kan me nu echt gestolen worden, vind niks er echt bijzonder uitspringen

Edit: jezus heb je jezus himself ook weer met zn gejengel

1 like

Yes! Wordt naar je sms box gestuurd met kant en klare tekst. Hoef je alleen nog te verzenden.

2 likes

Ik heb op Finland en Frankrijk gestemd

2 likes

ik heb gestemd op FINLAND en noorwegen

1 like

Ik krijg altijd een error van die Sam Ryder. Er komt niet meer geluid uit je keel als je je mond 5 meter openspert.

4 likes

Estland en Tsjechiƫ :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ben wel blij om te lezen dat Finland hier in ieder geval meer stemmen krijgt dan Zweden🄲

7 likes

Thanks! Werk betaalt mijn abo dus ik durf niet stemmen nu haha. Misschien valt 1 stem niet echt op :laughing: Voor cha cha cha dan off course!

1 like

Is dat drummer van Queen bij Sam Ryder?

6 likes

Ik hoop zo dat Zweden niet wint…

6 likes

Finland en Noorwegen gestemd (tenminste als ik de betaalde smsdiensten daadwerkelijk heb opgeheven):roll_eyes:

Wat een gedrocht van een jurk

1 like

Klopt het dat je geen bevestigingssms krijgt?

Oh toch wel nu

Same here!

2 likes

Dit is volgens mij het enige moment in het jaar dat ik nog SMS :joy:

7 likes

Wat ongemakkelijk dat gesprek met die vrouw haha nul reactie uit de zaal ook

1 like

Oh haha ik was net blij dat jij deze vraag stelde. Maar goed, ik kreeg niet direct een error dus ik wacht dan nog maar even tot ik iets krijg.

2 likes

Ik wilde de landcode ook al in het veld van het sms nummer zetten. Dat zegt genoeg :sweat_smile:

Ja ik kreeg ze paar minuten later!

Overigens wil ik ook nog even kwijt JUSTICE FOR EMBERS!!! UK 2021 was echt underrated wat een banger. Als UK nu meer dan 0 punten krijgt ben ik boos

12 likes

Wat komt Nederland opeens vaak voorbij. Zijn we toch nog een beetje aanwezig in de finale :joy:

6 likes