Songfestival #5

Ik hoop zo dat Zweden niet wint…

6 likes

Finland en Noorwegen gestemd (tenminste als ik de betaalde smsdiensten daadwerkelijk heb opgeheven):roll_eyes:

Wat een gedrocht van een jurk

1 like

Klopt het dat je geen bevestigingssms krijgt?

Oh toch wel nu

Same here!

2 likes

Dit is volgens mij het enige moment in het jaar dat ik nog SMS :joy:

7 likes

Wat ongemakkelijk dat gesprek met die vrouw haha nul reactie uit de zaal ook

1 like

Oh haha ik was net blij dat jij deze vraag stelde. Maar goed, ik kreeg niet direct een error dus ik wacht dan nog maar even tot ik iets krijg.

2 likes

Ik wilde de landcode ook al in het veld van het sms nummer zetten. Dat zegt genoeg :sweat_smile:

Ja ik kreeg ze paar minuten later!

Overigens wil ik ook nog even kwijt JUSTICE FOR EMBERS!!! UK 2021 was echt underrated wat een banger. Als UK nu meer dan 0 punten krijgt ben ik boos

12 likes

Wat komt Nederland opeens vaak voorbij. Zijn we toch nog een beetje aanwezig in de finale :joy:

6 likes

Jan en Chantal ook weer hun airtime moment lol

2 likes

Oeh lekkere man dit

1 like

Ja ja ding dong! Zo jammer dat Ijsland niet door is. Heb een aantal keer in Ijsland met Ijslanders het Songfestival gekeken, ze gaan er allemaal zo op in. En op de radio hoor je met regelmaat de songs nog terug. Echt raar als in the middle of niks opeens Ilse en Waylon in het Ijslands worden aangekondigd op de radio.

4 likes

Ik denk echt dat Zweden niet gaat winnen. Het optreden was ook veel slechter dan in de 1e semi.
Heb t idee dat iedereen zoiets heeft van ‘over it’.

7 likes

Hoop het, vind zelfs een vd mindere

1 like

Een vriendin van mij vindt het lijken op Tsunami.

Overigens nog steeds geen antwoord op m’n stem sms’jes :sob:

1 like

Thunder ook, de melodie. Van Gabry Ponte

1 like

Ik hoop het, maar ben bang dat alleen wij in NL, correctie wij op FF, over her zijn. 🥹

Edit; oh Mahmoodje. :heart_eyes:

Edit; haha hij kan amper Engels toch.

9 likes

Mooie lippen

Edit: de muziek bevalt me niet zo dus ben maar aan het objectiveren geslagen