Songfestival #5

Nee, op basis van de juryshow gisteren.

1 like

Ik zie het echt somber in voor Finland. Als Zweden steeds zoveel punten krijgt moeten ze er straks bij de televoting wel heel weinig krijgen wil Finland nog winnen

5 likes

Ik ga ook. Ben moe en heb geen zin om morgen brak te zijn omdat ik opgebleven ben om Loreen te zien winnen. Of nog erger IsraĆ«l…

3 likes

O ja dat is waar ook

25 likes

Ja dat gaat niet gebeuren

Ik vind Israel en Italie echt kut, optyfen. Dan maar Loreen.

1 like

Maar dit maakt het wel echt zo jammer. Doen ze jury’s omdat televoting teveel vriendjespolitiek was, doe je dit soort jury’s :grimacing:

Ik snap niet dat zoveel landen 12 punten geven aan IsraĆ«l en niet aan FinlandšŸ¤” bestaat de jury niet uit kenners?

Hopelijk is het vooropgezet omdat Finland zóveel televotes heeft en het zo spannend blijft🤫

3 likes

Dit duurt al zo lang, ga verder

Ik trek dat gezicht van Loreen echt slecht. Ga weheg!

7 likes

Meditational State uhu

6 likes

Ik wil de drugs die Loreen heeft

11 likes

Dat was cringy

Ik hoop vooral niet dat Italiƫ wint, omdat ze dan volgend jaar de show organiseren. En die was niet goed vorig jaar.

1 like

Oh ze is weer in een ā€œMeditational stateā€ ze is zo anders pfff

4 likes

En t leek nog slechter dan het sowieso al was omdat ze na Nederland hebben georganiseerd en dat was gewoon echt top

1 like

Wel jammer dat er dan geen vertegenwoordiger is voor ā€œde rest van de wereldā€
Ik zie echt voor me dat er dan een mega villain daar de stemmen van doorgeeft

10 likes

image

4 likes

Direct na de show worden ook de uitslagen van de halve finales bekend, zo benieuwd hoeveel punten Nederland uiteindelijk heeft gekregen :sob:

3 likes