Songfestival #6

Omg die snik hahahahaa, dramaqueen

7 likes

Dat dacht ik ook te horen!

Ik mag ook niks meer zeggen!!!1!!1

1 like

Ik vond hem (jammer genoeg) minder sterk als eerder deze week. Maar alsnog wat een verademing vergeleken met de rest.

3 likes

Je merkte de zenuwen bij Claude en hij maakte idd een foutje. Ik vind die snik aan het einde too much, maar ik weet dat ook daar publiek voor is.

4 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voelde 'm niet (helemaal). Kan niet helemaal plaatsen waarom, want ik vind het namelijk een heel tof nr en draai hem vaak in de auto etc.

3 likes

Geen smaak die vent, vind dat pak hem echt prachtig staan. Die kleur is gemaakt voor hem.

Edit: lekker wijf hoor, maar ik vind hier dus echt geen reet aan verder

4 likes

Ik snap de Finland hype niet. Vind het niks

5 likes

Ik vind deze dame gewoon eng

We kunnen wel elk jaar zeiken op onze inzending maar de mensen die dat doen zijn echt de Sieneke en Joan Franka jaren vergeten. Ik ben blij dat we die hele episode achter ons hebben gelaten.

39 likes

Ik vind haar een kruizing tussen bobbie eden en kim
Holland hahahaha

6 likes

ik heb geen idee wie gaat winnen maar ik ben bang dat het een ruk nummer gaat worden (of erger, isnotrael)

4 likes

Deze zou ook niet misstaan in een real housewives show

2 likes

Kim Finland hoorde ik al deze week

1 like

deed hij dat expres dan denken jullie? leek meer alsof hij gewoon super emo was
ik vond hem dinsdag beter maar ben benieuwd, hij heeft wel een gunfactor

ik krijg echt een migraineaanval van Finland btw

2 likes

Ik vond het prachtig,:heart:

4 likes

Waarom word er bij ons nooit iemand op een gouden microfoon omhoog gehesen

5 likes

Haha je hoort frikandel frikandel haha

3 likes

Gaat het geluid bij jullie tegen het einde van het nummer ook steeds veel harder?

1 like

Hahahaha bedankt voor deze reminder. In die periode hadden we echt een selectiecommissie die de finale gewoon niet wilde halen.

11 likes