deze man kon het ook krijgen totdat hij straks creepy lachend op het podium staat alsof hij uit smile 2 komt. (om maar even de hitsigheid van deze editie bij te blijven)
@Krabsalade me too
deze man kon het ook krijgen totdat hij straks creepy lachend op het podium staat alsof hij uit smile 2 komt. (om maar even de hitsigheid van deze editie bij te blijven)
@Krabsalade me too
Saaaaaaaaaaai ![]()
Ik vind Portugal zo schattig.
Dat uit de beat mee stampen is ook gewoon alsof ze het zo geoefend hebben voor de spiegel bij mama thuis
Maar wel heel lief nummer, echt mama boys
Die Deense chick zie ik hele tijd met gruwelijke vieze oranje gevlekte zelfbruiner handen, even opletten.
Ze zijn in Gruyère en er is geen kaas? Teleurstellend…
Vond t bij Portugal wel een beetje alsof ze de pianist net van t lokale station achter de piano in de hal hebben getrokken en op t podium hebben geknald in zn blauwe gebreide trui.
Is dit de nieuwe halo
Denemarken is een goedkope versie van Lasgo/Milk inc.
Ze ziet er echt fire uit met haar bodysuit ![]()
Ik vind dit echt een lekker liedje, geen winnaar maar wel een banger
Ik vind haar er meer uit zien of ze niet kan ademen in die bodysuit, ziet er echt zo strak gecorrigeerd uit. ![]()
![]()
Kan wel 1000x beter zingen dan dat meiske van Halo
Ah, de brave zus van die van Finland
Haha ja dat was een ramp maar de gewone opgenomen versie staat nog steeds in m’n playlist op spotify😂
NIET WEER
Waarom vullen ze de tijd steeds met lame dingen zoals die tongtruc en iets wat we al gezien hebben, doe ff wat leuks
Ik weet niet precies waarom, maar ben anti-Zweden tijdens het songfestival ![]()
Ik word niet lekker, wat is dit
???
zelfs zweden wil niet meer winnen