Songfestival #6

Heb weinig beeld bij San Marino als land maar op basis van alle inzendingen voor Songfestival zou ik denken dat het een feestje is :dancer:

2 likes

bizar dat t een verfrissing is als mensen kunnen zingen :joy:

2 likes

Vind haar nu al een baddie

San Marino heeft blijkbaar maar 34.000 inwoners dus dat verklaart wel waarom ze recyclen :joy:

1 like

jezus wat een bizarre (goede) uithaal

wel qua compositie kut gvd

1 like

Jaaaa dit is wel mn favorietje hoor. Vind dit heel vet.

Er gaan er 10 door toch? Wie vallen er af denken jullie?

1 like

Ik denk:
Montenegro
Finland
Moldaviƫ
Portugal
Litouwe
Zweden
Kroatiƫ
Griekenland
Polen
Serviƫ

Of anders is Georgie nog die ene rare act die doorgaat terwijl niemand snapt waarom maar ik geloof toch wat meer in Litouwen voor die positie dit jaar :joy:

1 like

de enige voor wie ik bereid ben te rellen is moldavie

4 likes

Ik denk dat Israel wel door gaat. heb het optreden gemist vandaag, maar vorige jaren hadden ze de meeste punten en niet alleen omdat ze zo goed waren.

Ik denk dat Belgie, Estland, Portugal en toch helaas georgie afvallen. Daarnaast gok ik montenegro of Serviƫ ( al hoop ik op Zweden)

1 like

Ik hoop echt dat het ze dit jaar gewoon niet gaat lukken maar ik zal wel valse hoop hebben :weary:

4 likes

Ja, ik denk dat er weer een reƫle kans op wint is, maar laten we duimen dat ze de finale niet halen

1 like

het zou me ergens niet verbazen als Italiƫ een rare surprise win gooit dit jaar :joy::joy:

Dit is echt de meest random throwback ever :joy: The milkshake man really? :joy:

2 likes

hate to say it maar de zweden kunnen dit wel beter

Het niveau is echt niet te doen

2 likes

Ik dacht overal te horen dat dit echt een goed jaar was??

1 like

tbh de tweede halve finale is wel echt stuk beter

2 likes

Oh ik heb dat juist nergens gehoord of gelezen :joy: Eerder het tegenovergestelde

1 like

Misschien dat ik het zelf heb bedacht.

Sick dat Belgiƫ door is!!!

En uiteraard Israel :frowning: