Songfestival #6

Deze is echt moeilijk joh. Maar ik denk:

Bulgarije
Roemenië
Luxemburg
Czechia
Armenië
Cyprus
Denemarken
Australië
Oekraïne
Albanië

Eigenlijk denk ik dat Malta of Noorwegen ook door zou kunnen gaan, maar heb toch maar voor Paloma rumba gekozen haha. En Albanië is denk ik wederom de onverklaarbare weirde act die doorgaat :joy:

1 like

ik denk Cyprus wederom “shock” NQ

1 like

Ja dat zou ook heel goed kunnen idd!

2 likes

denken de commentatoren nou echt dat Litouwen kan winnen? :joy::joy::joy:

1 like

Omg mijn zesde zintuig voor de rare act die doorgaat is echt on fire dit jaar hahaha

1 like

Vind het jammer dat Armenië niet door is. Vond ik oprecht ene leuke act! Albanië vond ik helemaal niks

1 like

Ik vind dit echt het saaiste jaar in lange tijd. Er zijn 0 acts die mij echt bij zijn gebleven. Weinig lachwekkends of bijzonder goeds. Woensdag heb ik mijn vriends songfestival kennis bijgespijkerd en hebben we 2021 teruggekeken. En hij zei na gisteren ook dat vrijwel alles van 2021 vele malen beter was dan dit allemaal :sob: Ik denk dat dit het eerste jaar is dat ik ook niet de finale live ga kijken.

7 likes

Ik zit dit jaar ook echt bij niemand dat ik denk jaaa ik wil dansen en meezingen. Heb nummers die ik wel leuk vind, maar algemeen vind ik het wel echt saai.

4 likes

Ik ken :sparkles: letterlijk :sparkles: nul liedjes van dit jaar en het kan me ook geen ene moer schelen. Vind het ook wel jammer, andere jaren ging ik na de carnaval (:joy:) direct over naar de ESF-playlist. Ik hoop dat Israel als kers op deze lelijke 2026-taart wint door stemfraude en er dan eindelijk iets echt gaat veranderen.

Net in de auto had ik m’n Your All-Time Top Songs-playlist van Spotify aan en kwam KEiiNO voorbij, dus daarom een ode aan de keelklanken.

11 likes

Het enige waar ik naartoe uitkijk is dat ik zondag lees dat het Tel Aviv 2027 wordt en dan alle mensen zich in 784848 bochten gaan wringen waarom ze tóch blijven kijken/vrijwilliger gaan worden/er heen gaan.

12 likes

Haha we zien de artikelen wel weer verschijnen! :ok_hand:

1 like
13 likes

Echt zo goed weer

Wakker worden :disguised_face:

1 like

The good old times dat het forum eruit klapte tijdens eurovision en we een aparte chatbox hadden

13 likes

Ik zag dit topic niet bovenaan en dacht even dat jullie ook aan het boycotten waren

1 like

echt jammer dat denemarken als eerste was joh, valt daardoor echt weg

1 like

welcome back joost klein

4 likes

Australië is zo aggressief 2011

5 likes

Wat is dit voor een enge Dracula, wel leuk even wat opvallends na al die saaie liedjes 🫣.

Vind tot nu toe echt niets leuk.