Songfestival #6

Ah Dat Land heeft z’n volgende slachtoffer gevonden

8 likes

Nu wil ik al helemaal dat iemand die stories kan vertalen :sob: want dat nep jank gaat dus over die drie deelnemers sws

4 likes

:clown_face: (2023!)

2 likes

Ik vind het ook persoonlijk heel lastig, want misschien heeft Joost wel iets heel ergs gedaan of gezegd?

Aan de andere kant: laten optreden en later punten afpakken kan altijd nog. De onschuldpresumptie is er ook nog. Maar ik weet ook van mezelf; als dit een ander land met een dom nummer was geweest had ik gezegd: cancellen!! maar nu met Joost niet. Voel echt die tweestrijd.

9 likes

Hij ken niet tellen denk ik want Ierland had een opname die werd afgespeeld

20 likes

3 likes

Tegenstrijdig dit

Dom van hem om zoiets te tweeten dan wtf

Misschien moet Luxemburg toch maar terug in hun grot kruipen.

2 likes

Haha jullie zitten elkaar wel echt heerlijk op te jutten zo met al die reposts :joy:

15 likes

Yep, dus niet heel onverwachts dit

4 likes

De tea is piping hot

RTÉ reports that Bambie has called on the EBU to address Kan’s commentary during their performance.

“Contending that the commentary breached the rules […] Bambie Thug said Israel should no longer be allowed to participate in the competition.”
https://www.rte.ie/entertainment/2024/0511/1448614-bambie-thug-angry-at-israeli-eurovision-commentary/

30 likes

Jep en ze droeg haar nummer Fighter op aan haar broer die in de IDF zit :clown_face:

Echt oprecht ik snap van mezelf ook niet waarom ik zo obsessief bezig ben met het allerlaatste gerucht! Nieuws! Cryptische post! Kan ook lekker iets anders gaan doen en over een paar uur kijken of er nog iets nieuws is maar de FOMO is zo gigantisch :cry: :joy:

12 likes

Hahahahhahahahhaa toondoof

3 likes

Nou nog nooit zoveel spanning en sensasie geweest voordat het überhaupt begon denk ik 🫣

2 likes

Kan iemand m’n telefoon van me afpakken :skull:

11 likes

Oké Luxemburg kan ook opkankeren gauw

13 likes

Ik hoop dat de EBU luistert maar waarschijnlijk niet

Toch ben ik blij dat iemand het probeert, de Israhellische delegatie maakt hen vgm al de hele week belachelijk dus het is zeker niet onterecht, het is eigenlijk erger dat de EBU dit zelf niet heeft aangepakt

7 likes