Songfestival #6

Ja dat denk ik ook? Zwart beeld?

@Blablabla Ze zei dat er geen punten op beeld werden gegeven toch? 🫣 gaat zo snel allemaal haha

2 likes

Denk dat de punten gewoon in beeld gaan komen. En dan snel door naar het volgende land haha

1 like

Hmm ze zegt wat ik ook doe, kan het nooit voor iedereen goed doen. True, maar met er wel staan en een statement komen is sterker dan er helemaal niet staam vind ik

3 likes

Radio DJ bij Radio 2 en zat met Nikkie in Wie Is De Mol

3 likes

Ik vind dit juist heel sterk van haar

20 likes

Ik begrijp wel wat ze zegt, ik bedoel mensen verwachten of een statement, of dat het gewoon allemaal ā€˜alsof er niks is gebeurd’ gedaan moet worden.
Dat is echt lastig

3 likes

Er niet staan is denk ik het beste statement. Laat het duidelijkste zien: geen Joost, geen NL, bye.

32 likes

Nikkie’s story

47 likes

Ze kan het dus idd nooit goed doen :wink:

9 likes

Laatste zin is ook echt wel sneer naar EBU

12 likes

Oh, ik vind dit nou juist de lafste keuze van hun. Ik begrijp dat je in een vervelende positie wordt gedrukt en onterecht veel kritiek krijgt, maar je staat er tevens om Nederland te vertegenwoordigen. En het komt nu over alsof hun zich distantieren van alles omtrent Joost.

4 likes

Nu al langzaammodus?!

10 likes

Vind ik nog te lief naar EBU toe maar ze zegt het mooi verder! Snap haar helemaal

2 likes

Ahw met de pompeblêd erbij 🄹

3 likes

Dit is dus de reden dat ze het niet doet. Ze kan het nooit goed doen.

6 likes

Dat vind ik echt totaal niet zo overkomen. Zeker niet omdat het iom Avro-Tros is.

6 likes

Ja, en terecht

2 likes

Zou Joost nu nog steeds in z’n hotelkamer zitten? Vind dat zo’n akelige gedachten.

6 likes

Vast al terug naar NL?

Ik heb geen idee wat zij over zich heen heeft gehad, hoe moet ik dat weten als ik daar nooit aan heb bijgedragen of iets van heb meegekregen? En waar haal je in hemels naam vandaan dat ik hƔar laf noem? Ik zeg dat ik het tussen haar/avotros keuzes de lafste keuze vind.

1 like