Songfestival #6

Denk je dat ze de microfoon durft af te pakken van een stomende Cornald :joy:

14 likes

Ik mis Jan nu toch wel

5 likes

zit naast 5 zweedse jongens in de trein en die zijn ook boos op Joost’ DQ!! slay

15 likes

Ik hoor van iemand die er is dat het een stuk leger is dan op dinsdag en donderdag. Blijkbaar mochten er vandaag ook geen tassen meegenomen worden. Eerder wel.

4 likes

Oh Ruslana :heart: de tijden dat ESC nog leuk was :roll_eyes:

6 likes

Ze nemen geen risico’s natuurlijk op wat dan ook

2 likes

Ik heb helemaal geen tijd om vanavond alles hier bij te houden, maar wilde toch ff delen dat ik de kleding van de presentatoren echt geweldig vind. Gelukkig 1 avond die geslaagd is!! Veeeel plezier allemaal :partying_face:

5 likes

Dit vind ik een mooi liedje.

5 likes

Nee, en al helemaal niet als de kroonprinses ook aanwezig is (iig voor de start)

3 likes

Mooi haar tering :heart_eyes:
Vind dit mooi lied

3 likes

Love dit, heb wat meer nummers van hun opgezocht en dat was ook echt nice. Helemaal fan van Oekraïne

5 likes

Volgens mij zijn dat nu sowieso regels ook bij concerten in Zweden. Hoorde er ook Taylor Swift fans over die in Zweden naar concert gaan

Ik vind Oekraïne best underrated. Vind hun liedje echt wel tof, maar je hoort ze niet echt ergens terug komen. Of iig niet vaak genoeg als favorieten imo.
Dat rap stuk klinkt ook gewoon oprecht lekker haha

17 likes

Waarom staat dat ik 3 minuten moet wachten tussen berichten @Lula 🥹
Ik kijk niet maar volg alles hier lekker

5 likes

Eens! Heerlijke die rap!

1 like

Iedereen hoor je bent niet bijzonder

5 likes

25 likes

Je hebt teveel gepost de afgelopen tijd

Grapje

5 likes

Dit is al een uur oud maar niemand had het gepost volgens mij

9 likes

Was gewoon Graham aan 't kijken maar had teveel fomo dus heb nu toch die link maar aangezet :joy:

Oei begon Duitsland nou erg vals?

1 like