KAN JACQ DR BEK GEWOON HOUDEN er komt toch niks nuttigs uit
Ze wordt gedempt of niet
Alleen als je niet bij de big 5 hoort, want hun optreden donderdag was gewoon voor de lol en van gisteren was voor jury (weet niet of ze toen hetzelfde aanhadden)
Zei ze nou fuck you ![]()
Denk dat dit pakje in de was zit.
Ja!! Eerst was het veel drukker met een soort barok motief wat ik heel lelijk (en zonde) vond daarom weet ik het nog haha
Ja sjonge, als zij dat mag dan had joost ook gewoon mee mogen doen.
Dat dit nummer door is naar de finale verbaasd me nog steeds
had het idee dat ze naar het einde toe heel emotioneel werd?
Ze zei âdank uâ of niet?
Wie zit er achter dat nos liveblog dan haha, lekker toontje steeds. ââNa het Letse moment om even iets drinken te gaan halenâŠââ
Nou inderdaad. Zou bijna zeggen ik mis Jan Smit. Maar dat zeg ik nu ook.
Zweedse nieuws rapporteert nu hierover en haalt Israëlische website aan, wat een shitshow.
"Eden Golanâs stylist kicked out of Eurovision venue for filming contestant
âShe yelled at me and flipped me off,â says Itay Bezaleli, claiming Greeceâs Marina Satti singled him out as others were also filming her rehearsal
Shortly before the final dress rehearsal for the Eurovision Song Contest grand final on Saturday, representatives from Greece, Ireland and Switzerland clashed with Israeli contestant Eden Golanâs stylist Itay Bezaleli in an unusual incident.
Haha ik hoop in de kliko
Fucking saai dit ook
âZo. We zijn weer wakker.â
Is Cornald ![]()
Ik ben echt geirriteerd, denk dat ik zo stop met kijken. Door alles wat weg wordt gewerkt, neppe kutzooi. Zit me echt op te naaien, maar wat had ik anders verwacht. Niet alsof er ineens openlijke protesten in beeld komen. Anders dan Cornald ![]()
Wat een saai kut nummer dit
Ik hoop toch dat Mans nog binnen komt rennen in Joost zân pak.
Ik schakel af en toe maar over naar de augurkenkoning