Songfestival #6

Haha ander verhaal, maar de ebu deelt niet welk verhaal. Er zijn getuigen gehoord, dus het is geen gevalletje verhaal van de een tegen verhaal van de ander. En dat weet avrotros ook. Alsof zij dan met een lulverhaal komen en alsof zij joost zo gaan verdedigen als hij wel echt iets ergs had gedaan

9 likes

Joost heeft een story op insta!

10 likes

Wij dachten al dankjewel te horen, maar dachten vast verkeerd verstaan en vond het ook niet heel erg direct verband hebben met Joost, behalve dat het Nederlands is?

2 likes

Ja maar hoezo ‘een ander verhaal’. Ze waren toch niet de enige die erbij waren? Staat het nota bene niet op fucking camerabeelden?

6 likes

Dat geseik in het plat Amsterdams is echt als muziek in me ore

3 likes

O nu wil ze ineens wel praten???

3 likes

Armenië heeft Justin Timberlake bringing saxxy back :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

Zit hier een boodschap achter :sweat_smile: ik snap het niet

2 likes

ik vind dit echt verschrikkelijk sorry iedereen :frowning: maar was al bekend dat mijn smaak slecht is x

1 like

Dat de EBU honden zijn?

26 likes

Blijkbaar komt de camera niet meer langs het Nederlandse vak.

2 likes

2010 wil z’n liedje terug. Sorry Cyprus.

9 likes

Kunnen ze lekker extra veel Israëlische vlaggen laten zien :upside_down_face:

3 likes

Haha wtf

2 likes

Ik weet niet hoe ik moet linken maar op tiktok heeft de visualmaker van Joost een filmpje gezet.

‘G*cide is fine but Joost is too much of a problem.’

Edit: TikTok - Make Your Day

5 likes

Beetje flauw vind ik dit, we hebben haar kant niet gehoord dus uiteindelijk weten we ook niet het hele verhaal
Misschien wilde ze/mocht ze eerder niks zeggen

Ik zag ook al voorbijkomen op Twitter dat ze met naam en toenaam op tv moest komen blabla laten we die kant niet opgaan aub

4 likes

Cryptische post van joostklein op insta
(stories)

4 likes

Net Russische staats TV eigenlijk zo hĂš :clown_face:

8 likes

Haha on point. Echt van kleding tot de tekst en de dansjes. Dirrrty / Beautiful Liar / JLO vibes

4 likes

Wat gebeurt er toch met haar armen in die dance break

3 likes