Songfestival #6

God, ik ben een uur weg en nog steeds geen nieuws

1 like

Ga je vanavond kijken als joost niet mee doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

nee heb er echt totaal geen zin meer in

6 likes

Ik wilde kijken of Europapa nog in de officiële Spotify playlist stond, maar klikte hem per ongeluk aan en toen schalde er EUROPE COME TOGETHER door de trein :cry: Hij staat er dus wel nog in

Niemand van de saaie mensen hier haakte erop in trouwens

44 likes

De Griekse Marina Satti was tijdens de persco aan het gapen en doen alsof ze in slaap viel toen Isra-hel aan het woord was en daar krijgt ze nu veel negatieve reacties op

4 likes

Heb m al 5x op rij gekeken, ben om

8 likes

Ik vraag me af of ze het ook niet gewoon vlak voor de uitzending bekend maken om zo ongeregeldheden zoveel mogelijk te voorkomen?

2 likes

Dan maak je veel mensen boos

3 likes

Ja, denk dat we dat station allang zijn gepasseerd

2 likes

Er moet toch al eerder gestemd kunnen worden?

2 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJngAjxX/
Wel stuk om het einde van deze video (ondanks dat die vrouw irritant is)

2 likes

Gewoon niks zeggen a la burna boy denk ik.

Televoting ook nog steeds dicht?

2 likes

Hmm dat denk ik niet want de EBU loopt nu geld mis omdat de pre-show votes al om 00:00 hadden moeten starten. Als het had gekund hadden ze die sowieso al opengegooid want EBU loves geld

3 likes

Nou dat weet ik niet, pas wanneer mensen de situatie weten en hoe EBU er mee omgaat

3 likes

Krijgt Joost/de AvroTros/Nederland straks ook nog een schadeclaim aan de broek

Ja, maar de kans is reeël dat ze daar vandaag toch niet over mogen uitweiden.

1 like

Ja dat wel…

6 likes

Denk dat ze voor 13:30 wel moeten beslissen, want dan zijn de laatste repetities voor vanavond. Maar ja misschien hoort hij vanavond pas meer. Al zie ik het ook gebeuren dat ze allang weten hoe en wat, maar ze nog overleggen over hoe ze dat naar buiten gaan brengen

4 likes

hahahahahahha

4 likes

Zijn er hier Belgische forumsters die iets meer weten over het verhaal dat Mustii is gediskwalificeerd? En dat hij daarom niet door is? Er worden 2 redenen gegeven, 1 vanwege het protest dat tijdens/voor de uitzending op TV zichtbaar was en de andere was omdat hij een peace-teken op zijn arm hebben en dat word gezien als een politieke uiting? Ik zie dit alleen op zeer onbetrouwbare bronnen (ie. TikTok en Twitter). Wordt er iets over gezegd in de Vlaamse pers?

3 likes