Songfestival #6

Publiek gaat zo lekker mee :heart:

4 likes

Haha die knipoog

7 likes

hahahaha ik weet niet waarom ik dit zo grappig vind maar ik lach nog steeds. ‘‘een videootje van honden’’

12 likes

Maar hier gaan nu veel stemmen van Nederland naartoe (kanshebber) dus ze moeten toch kunnen winnen?

1 like

Hoop echt op landen die tijdens de punten gewoon ‘12 points to the Netherlands’ roepen als statement. Maar goed, toch niemand doet/durft wat door de ebu

7 likes

Oh man ik ga zo goed op Kroatië. Heerlijke vent ook

5 likes

Sorry nog even over Cyprus. Maar ligt het aan mij of lijkt Silia op Jamie Lynn Spears?

3 likes

Gehoopt op meer “protest”

3 likes

Gaan jullie de puntentelling nog kijken en afwachten tot de uitslag? Ik neig naar niet doen, denk niet dat ik er blij van word :upside_down_face:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik ben toch benieuwd hè, normaal gesproken zeggen al die landen tijdens het geven van de jury punten “thank you for the great show!!”, mag toch hopen dat ze daar deze keer hun mond over houden hè. Wat een kut jaar

6 likes

Eigenlijk zoals @Lennon en @PaigeMichalchuk zeggen. Het zit hem in de opbouw en de vibe die ze wegzetten. En dan in zo’n nummer toch met een catchy stukje werken omdat dat makkelijk scoort want dat blijft hangen. Is vooral gevoelsmatig hoor, kan het slecht in woorden uitdrukken

4 likes

Ik alleen omdat ik hoop dat er toch nog iets van “protesten” komen… zal wel niet maarja

5 likes

image

Leuk dat de fire nation mee doet

5 likes

vind haar wel echt heel goed

2 likes

Nou Frankrijk. Doe ff hetzelfde als vanmiddag
@Kameleon doe het even zo anders moet je lang wachten haha, maar ipv a capella te zingen zoals gepland hield hij een speech over vrede

7 likes

Hoe lang moet ik dan wachten? Half 1 of zo toch? :smiling_face_with_tear:

Harrison Ford!

5 likes

Wat gebeurde er toen?

3 likes

Ja ik zie die vergelijking niet, vind ook dat men iets hardere muziek gauw op dezelfde onterechte hoop gooit

7 likes

Hij deed een speech over vrede ipv het a capella stuk dat ie normaal doet. Maar lijkt me niet dat ie dat nu gaat doen.

3 likes