Hoeveel favorieten heeft Jacqueline
Jacqueline vond deze het beste???
Deze vrouw blijft me verbazen

NPO heeft bezwaar aangetekend tegen diskwalificatie.
Ze is wel een pop queen hoor
Haha Cornald kan Jacq echt niet uitstaan
Dit had ik nog niet eens meegekregen
Waar is Hatari ![]()
Aan het eind roept de artiest: “Love will always triumph hate”, het eerste statement van de avond dat als politiek opgevat kan worden.
Als dat al politiek is…
(Dit bedoel ik niet ten nadelen van Bambi Thug, maar voor Eurovisie. Als je iets organiseert waar dit een controversieel statement kan zijn moet je je echt afvragen waar je mee bezig bent)
Als ik zo die recap zie heeft Duitsland eigenlijk best een prima goed nummer vergeleken met de rest haha, maar totaal underrated. Dit zou je echt wel op de radio horen en het is prima catchy.
Hahahah de watermeloen knuffel
Maar een nummer dat origineel October rain heette mag gewoon verder met een andere titel ![]()
knuffel bij Ierland gespot ![]()
Mogelijk dat televisie kijken anzich al behoort tot gevoeligheid voor epilepsie? Want ik moet eerlijk toegeven dat ik het eigenlijk vrijwel nooit zie bij dingen op tv.
En ik word wel altijd getriggerd van ‘’ hey… STEL ik was gevoelig voor lichten met mijn epilepsie ‘’ maar gelukkig zijn lichten niet mijn trigger. Al werd ik wel herinnerd aan dat ik mijn medicijnen even moest innemen ![]()
Vrede = politiek, genocide = niet politiek , we have always been at war with eastasia.
Ik hoop tijdens de televote net als Hatari toen, daarna heb je toch niks meer te verliezen
Wel goede inzendingen dit jaar… mijn favorieten
Zwitserland
Noorwegen
NEDERLAND
Ierland
Oekraine bedoelde ik
Italie
@friemel omg straks stond er bedankt voor uw stem op israhel
Omg komen ze??? Sws niet