Mood
#Justice4Måns
Ik weet niet waarom maar ik heb zo’n crush op Conchita
Twee versies van party brard bedoel je?
Die voting mag wel in rap tempo wmb
Mensen betalen echt fiks geld voor die ABBA hologramshow in London, meestal wel 100+ euro en vaak nog meer. Bizar als je dit zo ziet inderdaad
Jeetje wat was dat abba tribute saai, Alcazar was 10x leuker
Haha hij lijkt er helemaal geen zin in te hebben. Hij was volgens mij ook super verbaasd dat hij door was naar de finale.
Ja I know!! Daarom dacht ik dit en ben ik ook zo verbaasd want dit zag er niet uit ![]()
Maar misschien is het in 3D veel beter? Althans dat hoop ik voor die mensen.
Dat liedje van griekenland lijkt op sommige stukken op traag van kraantje pappie
nee hij is gewoon altijd super zen
Jaaa deed me er ook al aan denken!!
Ik gooi deze er nog een keer in want ik vind het best bizar dat het gewoon in dezelfde stad was (en Petra) maar krijg hier echt kippenvel van en nu is het echt een domper haha
Oh en als iemand inmiddels de gilmore girls grap snapt, vertel meer!!
Ze zei erbij dit is het seizoen met veel ruzie. Dus denk omdat er zoveel drama was deze editie .
Ja vreselijke grap dus
Net zo grappig als alle andere grappen van Zweden
De tering hey wat zouteloos (vond ik donderdag toen Joost nog meedeed ook al dus het is geen zuurheid)
Ja hij stond dus ook als laagste in de betting odds
ondanks dat ik het lied niet zo interessant vind vond ik dit echt te grappig, bewijst ook maar dat betting odds niet altijd wat zeggen
Omg shout out naar Joost ze is aan het fietsen!!1!1!
Ik was allang van die kruk af gedonderd met mijn ontbrekende buikspieren
Thanks!! Alleen HOE random is deze referentie, maar waarschijnlijk mocht de serie niet te schandalig zijn want anders kan je duizend andere series beter noemen dan gilmore girls??
Voelt echt nog steeds alsof ik iets mis omdat deze grap zo kut is haha