mag ik lijen ook
Oh wat fijn dit. En wat lief van Nemo dat die niet ging juichen.
Beter ook van niet
Jezus, ook snel switchen waardoor ik de overige punten niet kon bekijken omdat er anders teveel boehoe doorheen komt, laat me rustig kijken.
Die had het niet door volgens mij. Want hen werd er net aan het eind op gewezen en toen begonnen ze wel te juichen
Ja maar had ook t idee dat hen t pas laat doorhad?
Frankrijk ook van vakantielijst af, vrees dat we per land ingesloten zijn door omliggende landen (please België gun ons nog een aangrenzend toegankelijk land)
Heerlijk dat boegeroep.
En idd lief dat Nemo zich inhield.
Wordt ook geen Frankrijk dit jaar.
Heerlijk hoe petty Nederland is, de avrotros en Cornald Maas. Gewoon zeggen jullie zoeken het maar uit met jullie punten. En ik houd van Nemo, wat een respect om niet te juichen. En lekker gejoel naar de EBU baas
Ik dacht even dat — HEN het niet eens hoorde door het gejoel daar
Dit was wel beter dan enige statement die wij hadden kunnen maken ![]()
Cornald laat echt geen kans liggen om fel uit de hoek te komen, lof it ![]()
I am a croissant
Ja precies. Doe het maar lekker zelf, en dan compleet voor lul staan
Ohhhh hoop zo dat Zwitserland door de gigantische voorsprong sowieso gaat winnen, ondanks de televotes.
Ik vrees zo erg voor de televoting
Ja hij zag het wat later, zijn reactie was daardoor niet goed in beeld want erd werd al geswitcht van beeld. Hij juichte wel een beetje (en terecht ook gewoon hoor)
Godver wat gebeurde er??
Die saamhorigheid is waarom ik eurovision altijd zo leuk en ontroerend vind maar nu is het in de vorm van steun voor joost en boegroep voor de organisatie en israhel haha wel beetje anders maar alsnog beetje de vertrouwde eurovision feeling.
Misschien voor mijn gemoedsrust maar de televote skippen haha
Gelukkig kunnen we wel nog naar Griekenland en Spanje!