Spaans leren

Ik ga over ongeveer twee maanden op vakantie naar Cuba en zou graag mijn Spaans wat willen bijschaven. Heb twee jaar Spaans gehad op de middelbare school en in een Spaanstalig land nog wel eens gebruikt, maar ik zou het heel leuk vinden om wat meer met de locals te kunnen communiceren.
Alleen Duolingo is denk ik onvoldoende… Zag dat Rosetta Stone er wel goed uitzag, maar dat vind ik dan wel weer erg prijzig. Heeft iemand nog aanraders voor manieren om relatief snel wat basis conversatie Spaans te leren?
Heel erg bedankt alvast!

Ik had ooit een app Mondly heet het. Je krijgt elke dag iets nieuws om te leren. En aan het einde van de week een soort quiz. Ook kun je gratis nog wat basis dingen leren. Als je wat meer of specifieker wilt leren dan moet je betalen maar het kost geloof ik niet veel.

Mijn vriend gebruikt de app memrise

Afhankelijk van je budget en wat je juist wil, kan je ook italki gebruiken. Je kunt Skype-lessen boeken die variëren van gewoon conversaties tot echt op maat gemaakte, complete lessen. Kwaliteit en prijs hangen van de leraar af, maar ik heb er wel goeie ervaringen mee.

Oh, daar heb ik echt met plezier gebruik van gemaakt tot ze de layout en alles omgooiden. Nu vind ik er niks meer aan. Echt zonde.