Oeh ik juist niet, vind de 2e leuker maar de challanges ook
Nee nog niet. Weet het uiterlijk dinsdag! Heb wel weer nieuwe hint
Hint 1: Het gebeurt achter je rug.
Hint 2: Je hoopt dat geluid je de weg wijst.
Hint 3: Eén voor allen en allen voor één.
Hint 4: Ik communiceer met een meter van tegenstellingen.
Hint 5: The Fool, the Wheel of Fortune, and the Chariot.
Hint 6: The Sixthe Sense
Klinkt als een escape room spel
Vraagje over qwixx: stel speler y is aan de beurt en gooit 12. Mag ik dan (als speler x) ook 12 aankruisen bij geel en hem dan op slot doen(of mag hij dan dus niet op slot omdat ik niet aan de beurt ben en is het slimmer om de 12 niet aan te kruisen???)
Als speler y de rij sluit in zijn beurt, dan is de rij voor iedereen gesloten. Maar alleen hij kan op dat moment de rij doorkruisen en het extra vakje erbij krijgen. Als jij in dit geval ook al minstens 5 kruisjes hebt gezet in diezelfde rij, mag je eventueel (als alleen de witte dobbelstenen 12 laten zien) ook nog 12 doorkruisen. Je krijgt dan alleen dus dat extra vakje niet. Als je 12 nog kan kruisen sowieso doen want hierna is de rij dus gesloten
Oh.
Ik speel het al meer dan een jaar fout, geloof ik ;p
Ik dacht ook dat dat mocht, was het toevallig vanavond aan het spelen, @Blonde
Kijk, hier staat toch dat als tijdens actie 1 de rij gesloten wordt (het slotje wordt gekleurd), dan kunnen andere spelers dat ook doen. Mits de andere speler minstens 5 vakjes heeft aangekruist in die kleur.
Ja precies wij doen ook dat je dan ook dat mag aankruisen! Mits witte dobbelstenen en minimaal 5 kruisjes
Oké jullie hebben dan toch gelijk denk ik! Sorry Haha
Moet eerlijk zeggen dat we hier al eerder discussie over hebben gehad maar we dachten dat het zo oké was. Geeft wel een leuke extra dimensie aan het spel moet ik zeggen. Omdat degene die de rij sluit als enige een extra voordeel heeft uiteindelijk. Maar verkeerd gelezen dus
Nou, ik heb die toevallig liggen en kan me niet herinneren wanneer ik hem voor het laatst gespeeld heb! Ga even denken of ik hem weg wil doen! Hij is wel gebruikt, weet niet of je dat erg vindt?
Oh zie heb ook gewoon op marktplaats staan trouwens!
Heeft iemand ‘Stay cool’ al gespeeld? Is het spel van het jaar ofzo, maar vraag me af of het niet te kinderachtig is?
Hint 5 zijn tarot-kaarten (dat is natuurlijk geen gezelschapsspel, maar helpt misschien qua hint).
Paranormal Detectives van Lucky Duck Games? Is ook met tarotkaarten
Dat is hem!!!
Geweldig dat ie gevonden is! (Had er ook nog niet van gehoord, klinkt leuk!)
Wow goede deal. Zie dat de Makro voor iedereen nu open is. Wel erg verleidelijk om even te kijken wat ze hebben. 20 minuten fietsen vanaf mijn huis🤔
Ze hadden echt heeeel veel spellen! De moeite waard wat mij betreft.
Goeie tip! Alleen vandaag of het hele weekend?
Edit: ik kan het natuurlijk ook gewoon even zelf opzoeken het is het hele weekend nog!