Er lag hier nog een cadeaubon te verstoffen dus ik heb zojuist 7 Wonders Duel besteld. Ben benieuwd!
Kan Tiny Towns ook zeker aanraden! Zag dat ie op Wehkamp trouwens nog goedkoper is (alhoewel ik denk dat we nu onze lokale spellenwinkels ook wel mogen spekken, als je er de mogelijkheid toe hebt)
Mijn lokale spellenwinkel bezorgt gratis thuis!
Vind dat echt tof van ze en ik ga morgen even met m’n vriend kiezen welke spellen we willen.
Ik las van een andere spellenwinkel dat ze gister een halve dag open waren en de hoogste omzet in meer dan 25 jaar hebben gedraaid!!
Exploding Kittens is ook echt een aanrader!
Leuk spel voor met z’n tweeën of met meer. Laat het als cadeautje bij een paar vrienden bezorgen voor kerst omdat ze het zo leuk vonden.
Hmm ik zoek een spelletje voor mn zusje van 10. Graag ook te doen met 2 personen en ee hebben al de basis spellen. Ik weet het even niet… iemand een idee?
Scroll even omhoog, staat genoeg ook voor 2 personen.
Ik volg dit topic al een heel lang, dus de meeste die hierboven genoemd worden ken ik al, heeft ze al aan iemand anders gevraagd of heb ik zelf gevraagd haha dat maakt het extra moeilijk
Ik denk dat ik gewoon ga afwachten wat ik donderdag met lootjes krijg en dan de ander voor haar door ga geven.
Welke basisspellen heb je zoal? Ik moest denken aan Beverbende, Take 5, Dobble en Vlotte Geesten. Dat zijn wat snellere, kleine spellen. Maar een spel zoals Dixit is denk ik ook wel heel leuk voor die leeftijd!
1000 bommen en granaten vind ik ook leuk met twee en is denk ik nog niet heel vaak voorbij gekomen hier.
Oh die is zo leuk!! Season 1 is ook zo verrassend anders dat het weer helemaal top is. De laatste ligt hier al een tijdje klaar, maar we mogen nog niet samenkomen om 'm te spelen. Kan niet wachten tot we er ana kunnen beginnen!
@Sjern Het is meer een kinderspel, maar ik vind Memoarr erg leuk! Of Silver&Gold?
Er zit inderdaad een verhaal achter, dat je elke keer opbouwt. Bij pandemic is dat verdeeld over maanden. Elke speelbeurt is zeg maar een maand (je mag 1 maand wel meerdere keren proberen, maar max 2 keer denk ik). Je moet bepaalde doelen halen, die wat verschillen van die van het normale spel. Bij elk doel en na elk spel (elke maand) komen er nieuwe dingen (kaarten/…) bij. Ik wil niet te veel verklappen voor wie het nog niet gespeeld heeft, maar het is echt heel leuk! Niet gemakkelijk, maar je werkt echt samen ergens naartoe en de extra’s zijn (vind ik) erg origineel en anders…
De eerste keer kaarten verscheuren deed echt een beetje pijn … .
Wij hebben de fout gemaakt om te veel in een bepaald karakter te investeren, dat ging toen dood. Zo pijnlijk (en niet heel slim).
Ja die is tof he!! Echt zo’n underdog
Gingerbread House!
Klinkt goed! Weet je toevallig of er nog verschil is tussen de rode en blauwe versie?
Iemand hier ooit bears vs. babies gespeeld? Is van de makers van exploding kittens. Ik vind het wel super grappig omdat je dus je eigen monsters in elkaar moet zetten die baby’s op eten en die baby’s zijn dan weer je punten. We hebben ook meteen de nsfw uitbereiding erbij en die maakt het nog wel wat grappiger. Op een gegeven moment kun je dus bijvoorbeeld als monster hebben: een panda beer met drie harige borsten die niet kan dansen en dan als armen bijvoorbeeld een krab of een arm met piemels. Klinkt lekker kinderachtig zo nu ik dit lees . Echt geen hoogstandje van een spel hoor maar wel grappig en simpel om met wat vrienden te spelen. Ik moet zeggen dat ik wel al wat wijntjes ophad dus misschien dat ik het daarom nog grappiger vond. Ik heb wel alleen met mijn vriend gespeeld maar kan met 2-5 en denk dat met 4 of 5 het leukste is.
Oh zonder nsfw versie is het trouwens zonder geslachtsdelen dus iets vriendelijker voor iets jongere personen of mensen (of jezelf) waarmee je dat niet zo prettig vind of zo. En het is in het Engels.
Haha dit klinkt echt als zo’n raar spel als je het zo uitlegt maar exploding kittens spelen we hier geregeld, lekker makkelijk kort spelletje! Ik heb ook wel eens unstable unicorns gespeeld (dat is ook van dezelfde makers, toch?) en dat was ook een grappig spel!
Het is ook een raar spel haha
Ja gisteren 7 wonders duel gespeeld en erg leuk!!