Ja het is wel echt heel erg mooi! Je kan hem ook goed met twee personen spelen, daar hebben ze een speciaal voorbeeld voor gemaakt, dus dat is ook wel echt tof! Je moet echt wel een beetje plannen hoe je alles neer gaat leggen, want je mag nectar niet zomaar overal in je honingraatje plaatsen.
hier zie je het honingraatje met de opdrachten, je mag bijv een nectar die je gepakt hebt bij het zetten van 4-5 stappen enkel op die rij plaatsen, aansluitend op een ander gevuld nectarveldje, dus je moet wel een beetje goed opletten daarmee! Soms best pittig haha

.

Is het een spel wat je na een paar keer spelen snel doorhebt of blijft het altijd zo ingewikkeld? Ik houd er niet zo van als je bij een spel steeds heel lang moet wachten omdat je tijdens een beurt heel lang bezig bent met uitzoeken wat je moet/kan doen haha.
maar na nog een keer doorlezen (en geen bladzijde overslaan) is het goed te begrijpen. Ik heb het ook al aan meerdere mensen aangeraden!
Ik heb nu: Codenames en Codenames Duet, Catan het Duel en Ticket to Ride New York. Ik ben nog op zoek naar 7 wonders Duel maar die is moeilijk te vinden haha.