Spelletjestopic (incl. reviews)

Ik denk dat je Tiny Towns misschien wel leuk vindt! En Azul 3 vind ik zelf ook heel leuk, juist omdat die wat lastiger is dan 1 en 2.

7 Wonders Duel is wel echt mijn favoriet voor 2 personen, hij is ook leuk uit te breiden.

1 like

OKE MEGA DOM, ik was helemaal in de war, deel 3 is echt tof!!!

2 likes

Ik vind juist 2 niet zo leuk (vergeet vaak m’n strookjes om te draaien), maar ben ook heel erg fan van Azul haha

1 like

Oh wacht even ik ben in de war, ik dacht dat deel 2 zomerpaviljoen was, maar deel 2 is ramen van sintra? Want dan ben ik het helemaal met je eens! Zomerpaviljoen is echt goed en ramen van sintra niet zo

2 likes

Everdell vind ik daar ook wel bij passen (en is zo mooi). Dice Hospital misschien, of Coral?

1 like

Jungle speed is leuk als je een simpel snel spel zoekt

1 like

Party animals vond ik vroeger leuk, en Happy salmon?

1 like

Codenames, dixit, sushi go party (de grote doos), dodelijke dilemma spel, paku stop, spicy.

1 like

Vlotte geesten, taco cat goat cheese pizza

1 like

Secret Hitler is heel erg leuk!

3 likes

Just One!

2 likes

Al superveel goede tips zie ik, maar nog een aanvulling:

• Who’s the dude
  • Poetry for Neanderthals (wel alleen in het engels gespeeld, weet niet of er een nl versie is?)
  • Muffin Time
  • Perudo
  • Joking Hazard
1 like

Beverbende is ook leuk, doet het hier altijd heel goed!

1 like

Als iemand dit leest en zich niet realiseert in het spelletjestopic te zitten gaat dat heel raar zijn :joy:

2 likes

Taco goat cat pizza

Ofzo

1 like

Zoektocht naar El dorado!!

1 like

Qwixx vondt ik leuk!

1 like

Dixit odessy
Just one
Hellapagos
Dodelijke dilemma’s
20 seconds showdown
Valse motten
Throw throw burrito
Burger party

1 like

Bedankt voor alle tips, @Tamara , @Mazikeen , @Skadi , @Maestoso , @Mees , @Kusjessoldaat ! Ik ben voor 7 Wonders Duel gegaan :smile:.

Ik vond Everdell en Wingspan voorlopig iets te duur om te kopen zonder op voorhand te weten hoe die spellen gaan, maar die staan op mijn lijstje om te bekijken.

Sorry voor de verwarring rond Azul :stuck_out_tongue: . Ik vind Zomerpaviljoen heel leuk, maar ik twijfelde al over Ramen van Sintra en heb het voorlopig ook nog wat uitgesteld om die aan te schaffen.

5 likes

Ik had niet op je vraag gereageerd maar goede keuze, 7 wonders duel is erg leuk!

Ik ben binnenkort jarig en twijfel of ik misschien een bordspel voor m’n verjaardag wil vragen. Maar tegelijkertijd heb ik ook nog zoveel liggen wat ik nog vaker wil spelen, en ik heb mijn vriend voor kerst Pandemic Legacy gegeven waar we nog niet eens aan begonnen zijn. Dus ik wil ook niet dat iets weer op de stapel komt te liggen om niet/nauwelijks gespeeld te worden… Twijfel! (Heb ook niet specifiek een spel in gedachten op dit moment)

2 likes