Spelletjestopic (incl. reviews)

Ik heb BVA veilingen ontdekt en had op veel te veel spellen geboden :sweat_smile:. Uiteindelijk gelukkig maar 2 veilingen ook gewonnen, van De Crew en Het verboden eiland. Toevallig beide coöperatieve spellen maar dat komt goed uit want die hadden we nog niet zoveel.

3 likes

Wat leuk dat iedereen spelletjes heeft gekocht! Ik heb ticket to ride gehaald, ben ik echt verslaafd aan en ik snap het goed haha!
En naar aanleiding van mijn vorige vraag heb ik ook Qwixx gekocht

Weet iemand een plek in Nederland waar je met anderen spelletjes kunt spelen? Ik mis soms mensen die dit leuk vinden en wil meer spellen ontdekken!

Ik ben onlangs lid geworden van de facebookgroep ‘bordspelers gezocht’. Ik heb zelf nog geen oproepje geplaatst (ben daar te schijterig voor) en zie tot nu toe ook niemand uit mijn buurt; maar wie weet wel bij jou!

Thanks voor de tip! Ik heb alleen geen social media haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je zou kunnen kijken naar een vereniging of spellenclub? Ik heb snel gegoogeld en bijv op bordspelmania staan er een heleboel.

Of hier een oproepje doen, misschien zijn er wel meer geïnteresseerden?

Ik weet dat het bij Bordspelers in Gouda altijd kon, weet niet hoe dat nu is…

Er zijn verschillende cafés/spelwinkels waar je bordspellen kan spelen. Weet niet of dat dan ook per see met anderen is maar je zou eens bij een bordspelwinkel bij jou in de buurt kunnen vragen of zij iets aanbieden of weten?

Er is ooit een grote groepsDM hier begonnen met het initiatief om spelletjes te spelen met wat FF’ers, maar daar is het nooit meer van gekomen (iets met een lockdown enzo). Misschien die eens nieuw leven in blazen?

8 likes

Ik zou dat heel leuk vinden in regio DH!

Dat lijkt me leuk @Dombo ik ben echt bereid om ver te reizen ervoor haha. Zo kan ik misschien de spellen spelen en ontdekken die ik moeilijk vindt of nog niet ken en misschien bevriend worden met forummers :relaxed::grin:

Jullie moeten gewoon allemaal naar Antwerpen komen en dan gaan we spelen in The Playground!
(Als ik ooit weer eens tijd heb toch.)

4 likes

Oh dat klinkt heel leuk!

1 like

Ik wel, voor Breda sowieso!

1 like

Iemand hierboven plaatste laatst de roze Ticket to Ride-treintjes. Vond ze zo leuk! Kwam ze net tegen bij de Intertoys!

17 likes

Dat klinkt tof!

Wat een leuk idee!

De Kruidvat heeft ook weer een aantal spellen te koop

3 likes

Zijn er hier meiden die naar de spellenbeurs “spellenspektakel” gaan in november?

Nee, maar ben er weleens geweest en vond het echt heel erg leuk!

1 like

Vraagje voor de Wingspanners:

Als er hetzelfde voer in het vogelhuisje ligt (bijv alle dobbelstenen zijn muizen), mag je opnieuw gooien.

Hoe zit het als dit er nog ligt :arrow_down:? Mag je dan ook opnieuw gooien, omdat de afbeelding op iedere dobbelsteen hetzelfde is of kun je dit zien als keuze tussen een rups of zaad?