Haha hoe jullie het hebben gespeeld, is dus hoe het gaat met de uitbreiding de Haven! Ik vind die manier van spelen echt veel leuker met z’n tweeën, anders is het net wat te makkelijk. Maar bij de Haven zitten dus ook extra kaarten (veel met waarde hoger dan 6) om die geluksfactor kleiner te maken. Wij hadden pas bv grotendeels kaarten boven de 6 liggen en daar heb je niks aan als je nog maar 1 dobbelsteen hebt maar moet je dus al wel kopen omdat er anders niks anders komt te liggen. Maar bij de haven zitten ook meer kaarten dat je geld van de ander kan afpakken, dat maakt 't ook spannender! Ik kreeg bv steeds snel veel geld maar mijn vriend gooide een paar keer achter elkaar iets waarmee de helft weer naar hem ging, die kaarten zitten niet in het basisspel.
Je tactiek met d emijn en meubelfabriek klopt! Daarom hebben wij de Haven gekocht want die tactiek werkte elke keer met het basisspel dus daar waren we gewoon snel klaar mee. Met de Haven is die tactiek.moeilojker uit te voeren omdat je dan geluk moet hebben dat mijnen en meubelfabriek op tafel liggen.