Je favoriete seizoen.
- Herfst
- Winter
- Lente
- Zomer
0 stemmers
Je favoriete seizoen.
0 stemmers
Heb jij wel eens een poll gemaakt hier?
0 stemmers
Heb jij wel eens een onzin poll gemaakt, just for the sake of it, omdat je zin had om een poll te maken?
0 stemmers
Griekse yoghurt met cornflakes
Ik omdat het zoet smaakt!
Ik wil niet per se trouwen, maar als ik trouw, wil ik dat in het buitenland doen. Dan heb ik meteen ook een goeie uitvlucht om dat klein te houden, met slechts een beperkt aantal mensen.
Hahaha vind ik hè jij vindt het niet zoet smaken begrijp ik?
Dit! En ook omdat het in de supermarkt bij het zoete beleg staat haha
Voor mijn gevoel komt hartig uit de koelkast? Vandaar schaar ik pindakaas onder zoet denk ik.
Ja als je een grote pot hebt dan staat het inderdaad in de koelkast.
Ik heb altijd van die kleine kuipjes omdat het anders niet op gaat. Die liggen dan weer gewoon in de kast.
Ik eet mijn boterham 's ochtends altijd zonder beleg, gewoon kaal. ‘s Middags vaak ook wel eigenlijk, alleen als ik thuis ben doe ik er wat hartigs op.
Mijn omgeving vindt het raar, maar ze accepteren het nu maar gewoon :’)
Ik wil met mijn vriend naar een mooi land, waar zijn we nog niet uit. En dan of met zijn 2e trouwens of beide ouders erbij.
Haha ja?? Ik word er bijna agressief van.
Ik heb moeite met ontbijten maar de laatste tijd eet ik vaak bananenbrood! Dat krijg ik wel weg.
Ik lust ook geen pindakaas maar wel pinda’s . Ik kan je niet uitleggen waarom haha
Ja! Ik maak het op zondag en daar kan ik dan een week mee doen. Ik gebruik het recept van 24kitchen, dat is een “basisrecept” maar je kan er allerlei dingen zoals dadels of noten of fruit (bosbessen, bramen bijv) aan toevoegen!
Ben ik de enige hier die met oordopjes en een ooglap op slaapt?
0 stemmers
Knoei jij snel?
0 stemmers
Mijn vriend knoeit heel de dag door. Die kleed zichzelf thuis ook echt uit voordat hij gaat eten en wij zijn met zijn 2e. Als er andere mensen bij zijn zou hij het ook doen maar ik heb 'm piekfijn uitgelegd dat dat niet sociaal acceptabel is om in je boxer rond te paraderen.
Wat is je lievelings paprika:
0 stemmers
Welke paprika vind je het minst lekker?
0 stemmers
ik snap niet dat mensen groene paprika’s eten bleh
Eens ik koop liever dan 2 losse rode ofzo.