Stel hier je persoonlijke vraag #2

Bet on it (luister het nog steeds).

7 likes

Omggg jaa lekker sassy lopen over de golfbaan

3 likes

Mehh vind dit echt lastig in te vullen want mijn vriend is een mix tussen muzikant, hipster, nerd en cultuurfreak en zo’n mix is mijn type haha

Na lang beraad toch maar voor muzikant gekozen want dat is wel waar ik t meest geil van word uiteindelijk

6 likes

Wil je graag trouwen?

  • Ja!
  • Nee, boeit me niet
  • Ik ben al getrouwd

0 stemmers

Zo ja, hoe zou je willen trouwen of ben je getrouwd?

  • Een all-out prinsessenbruiloft, het liefst in een kasteel
  • Simpel, met een select gezelschap erbij
  • Op het strand
  • Buiten, in een tuin met lange tafels en veel lichtjes
  • In het stadhuis en daarna een feest in een zaaltje
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

1 like

Je favoriete seizoen.

  • Herfst
  • Winter
  • Lente
  • Zomer

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens een poll gemaakt hier?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

Heb jij wel eens een onzin poll gemaakt, just for the sake of it, omdat je zin had om een poll te maken?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

1 like

Griekse yoghurt met cornflakes

2 likes

cornflakes met havermelk.

2 likes

Ik omdat het zoet smaakt!

3 likes

Ik wil niet per se trouwen, maar als ik trouw, wil ik dat in het buitenland doen. Dan heb ik meteen ook een goeie uitvlucht om dat klein te houden, met slechts een beperkt aantal mensen.

1 like

Hahaha vind ik hè :scream_cat: jij vindt het niet zoet smaken begrijp ik?:joy:

1 like

Dit! En ook omdat het in de supermarkt bij het zoete beleg staat haha

3 likes

Voor mijn gevoel komt hartig uit de koelkast? Vandaar schaar ik pindakaas onder zoet denk ik.

1 like

Ja als je een grote pot hebt dan staat het inderdaad in de koelkast.
Ik heb altijd van die kleine kuipjes omdat het anders niet op gaat. Die liggen dan weer gewoon in de kast.

1 like

Ik eet mijn boterham 's ochtends altijd zonder beleg, gewoon kaal. ‘s Middags vaak ook wel eigenlijk, alleen als ik thuis ben doe ik er wat hartigs op.
Mijn omgeving vindt het raar, maar ze accepteren het nu maar gewoon :’)

2 likes

Ik wil met mijn vriend naar een mooi land, waar zijn we nog niet uit. En dan of met zijn 2e trouwens of beide ouders erbij.

1 like

Snap ik ook niet! Ik vind het zelf overduidelijk hartig. Er zit nauwelijks suiker in en pinda’s an sich zijn ook hartig en geen snoep. Dus een potje met vermalen pinda’s en wat olie en zout is gewoon hartig.
Ik had niet verwacht dat de meerderheid het zoet zou vinden!

Ik heb trouwens een collega die geen pindakaas lust maar wel pinda’s. Ik vraag me altijd af of zij ze heel doorslikt, want als je er op kauwt heb je automatisch pindakaas.

13 likes

Haha ja?? Ik word er bijna agressief van.

5 likes

Ik heb moeite met ontbijten maar de laatste tijd eet ik vaak bananenbrood! Dat krijg ik wel weg.

3 likes

Ik lust ook geen pindakaas maar wel pinda’s :see_no_evil:. Ik kan je niet uitleggen waarom haha

5 likes