Stel hier je persoonlijke vraag #2

Wat slim! Ik voel me nu een digibeet die niet verder komt dan de standaardinstellingen haha. Maar wel echt handig dat je dat per persoon kunt instellen!

1 like

Oh wauw ! Dit is heel handig. Ik ga kijken of mijn Samsung dat ook kan!

1 like

Ja dat is waar. Ik zie dan wel dat ik een gemiste oproep heb, maar misschien is het anders als je geen voicemail hebt

1 like

Anders, mijn telefoon ligt beneden aan de lader. Ik hoef dat ding niet bij me te hebben 's nachts. Met als enige uitzondering als er iemand in het ziekenhuis ligt met iets ernstigs of zoiets, dan gaat hij mee.

2 likes

Normaal wel! Geluiden en trillen -> klikken op niet storen -> uitzonderingen toestaan -> bellers herhalen activeren

Dat is dus bij meer dan 1 oproep van dezelfde persoon binnen het kwartier!

2 likes

Ja ik heb het al gevonden inderdaad! Dankjewel! Helemaal top.

2 likes

Helemaal uit :smiley:

2 likes

Woon je met huisgenoten? (Nee geen ouders of zusjes ofzo)

• Ja 1
  • Ja 2
  • Ja 3
  • Ja 4
  • Ja 5
  • Ja 6
  • Ja 7
  • Ja 8
  • Ja meer dan 8
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vind jij het belangrijk dat je vrienden enigszins dezelfde politieke voorkeur hebben als jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het belangrijk dat je (eventuele) partner enigszins dezelfde politieke voorkeur heeft als jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als het kabinet valt en er nieuwe tweede kamer verkiezingen komen:

• Stem ik op dezelfde partij als vorige keer
  • Stem ik op een andere partij

0 stemmers

Anoniem. Ik zal stemmen op:

• VVD
  • CDA
  • CU
  • PVV
  • FvD
  • PvdA
  • D’66
  • GroenLinks
  • Denk
  • 50+

0 stemmers

1 like

PvdD

21 likes

Iedereen mag zijn eigen visie hebben over alles, maar ik ben onverdraagzaam wat onverdraagzaamheid betreft :smiley:

11 likes

Ik stem komende verkiezingen denk ik wel op dezelfde partij (GL), maar ik vind het echt 0 probleem om van partij te wisselen als ik een andere partij mij beter vind vertegenwoordigen.

5 likes

Ik had altijd alles op stil staan, tot ik op een ochtend wakker werd en 14 gemiste oproepen van mn zusje had omdat mn oma met spoed naar het ziekenhuis was gebracht. Dat wil ik echt nooit meer dus nu heb ik hem zo ingesteld dat er alleen geluid klinkt als ik gebeld wordt. Whatsapp/sms enzo staat wel op stil.

2 likes

Ik heb hier ook wel eens een discussie over gehad, omdat ik tegen iemand zei dat ik niet met mensen om wilde gaan die bepaalde meningen hadden. Hij vond dat ook narrow minded van me. Maar ik wil persoonlijk gewoon niet omgaan met mensen die minder denken over andere vrienden van me, of ze raar aankijken, of zelfs van mening zijn dat ze nooit in Nederland hadden mogen komen. En ook zeker niet met mensen die denken dat mijn positie als vrouw minderwaardig is.

Ik vind het niet narrow minded om geen respect of toenadering te tonen aan mensen die dat ook niet zouden doen naar anderen omwille van hun afkomst (zowel buitenland als ‘lagere klasse’ binnen onze eigen maatschappij), geaardheid of whatever. Verschillen van mening op bepaalde punten, zolang deze mening fatsoenlijk onderbouwd is, vind ik geen probleem, maar dingen zoals racisme en misogynie behoeven geen tolerantie van mij.

10 likes

Andere

Amalia verdient vanaf haar 18e €1,5 miljoen per jaar. Ik ben het hier mee:

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

Voor alle nee-stemmers. Dit mag ze verdienen:

• < €100.000
  • €100.000 - €200.000
  • €200.000 - €300.000
  • €300.000 - €400.000
  • €400.000 - €500.000
  • meer dan €500.000
  • Niks, afschaffen dat koningshuis.

0 stemmers

Ik zou wel wat meer context willen. Wat moeten ze daar precies van betalen? Wat gebeurt er met dat geld etc.

1 like

Gewoon lekker bij Bakker Bart werken joh

10 likes