Stel hier je persoonlijke vraag #3

Mijn ouders hadden beide gaatjes maar droegen nooit oorbellen. Ik heb daardoor jaren gedacht dat sommige mensen met gaatjes in hun oren geboren werden en andere niet. En erg dat ik het vond dat ik bij de groep zonder oorbelgaatjes hoorde :sweat_smile:

29 likes

Zouden jullie gaatjes laten schieten bij je baby?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vinden jullie baby’s met gaatjes iets voor sjonnies?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Het lijkt mij nl. super schattig maar mn vriend vind het zielig, alsof je een tattoo bij een baby zet, en voor aso’s. Ik heb zelf als baby gaatjes gekregen en altijd blij mee geweest, ik denk niet dat ik dat later nog had laten doen

1 like

Ja ik vind dat echt iets voor aso’s idd. Waarom niet wachten tot je kind 7 jaar is en het zelf kan beslissen?

4 likes

Geef jij fooi als je in een restaurant /eetcafé gedineerd hebt?

  • Altijd
  • Ja, maar ze moeten het wel verdienen
  • Soms
  • Nooit
  • Anders

0 stemmers

Geef jij fooi als je in een café wat gedronken hebt en wat snacks gegeten hebt?

  • Altijd
  • Ja, maar ze moeten het wel verdienen
  • Soms
  • Nooit
  • Anders

0 stemmers

Werk jij of heb jij in de horeca gewerkt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het niet per se iets voor aso’s, maar ik zou het mn kind zelf laten beslissen later

2 likes

Ik heb het bij mijn dochter niet gedaan omdat ik vind dat ze dat zelf moet beslissen. Haar lichaam, haar beslissing. Ik was zelf trouwens 12; mijn moeder liet het ook aan mij over. Dat vond ik heel goed.

2 likes

Ik dacht vroeger altijd: als het kind het niks vindt dan kan zehijhet ze altijd nog dicht laten groeien, maar nu ben ik er toch wel anders over gaan denken

Exact dit haha

1 like

Ik heb het niet gedaan, ivm haar oren, haar keuze.
Zelf had ze graag gewild dat ik het wel gedaan had toen ze nog een baby was. Ze wil heel graag oorbellen, maar durft echt geen gaatjes te laten schieten.

1 like

Clip oorbellen dan? Of is dat ook not done. Die droeg mijn zusje altijd toen ze nog geen gaatjes mocht (niet als baby haha)

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.